David Brada: Tempo, které ničí a dobíjí zároveň

29. října 2012, 08:14 - David Brada
29. října 2012, 08:14

Konečně pátek. Zítra ve dvě odpoledne (15. září, pozn. red.) se žením. Na Ještědu, na který jsem půlku dětství koukal každé ráno z okna jabloneckého paneláku.

Do té doby je ale potřeba dotáhnout pár věcí. Do deseti dopoledne se musí dodělat výběr fotek pro mBank. V úterý jsme nafotili 20 zákazníků z Čech a zo Slovenska, kteří se dobrovolně a zadarmo stanou tváří kampaně „mIZÍM K mBANK“. Místo peněz dostali skvělý zážitek a fotky od Jirky Turka, jehož práce visely mimo jiné v New Yorku v Leica Gallery.

Dobrá zpráva před obědem: Subaru se rozhodlo pro náš lokální kreativní koncept „Koncert pro 4 kola“. To je skvělá zpráva, palec nahoru pro Zdeňka za odvahu! Když ale vidím v mailu termín odevzdávek podkladů inzerce do médií, jdou na mě mdloby. Ještě že dělám s lidmi, na které je spoleh i přes víkend.

Lukáš posílá mailem nové varianty rádio spotů pro Kasa.cz a Hej.sk. Takže oběd v oblíbené Pastacaffé ve Vodičkově, místo nepřečtených novin si dám ke kávě připojení k Wi-Fi. Kampaň startuje v pondělí, TV spot od Wolfbergů je strašidelný přesně tak, jak jsme chtěli, klient je spokojen.

Sladká odměna

V tramvaji pípne esemeska od Edy Kauby, šéfa českého Art Directors Clubu. Líbí se mu naše aktuální kampaň pro ROPID a Dopravní podnik: Vždyť to jede jinam! Od šéfa českých reklamních tvůrců potěší uznání dvojnásob. Jestli mě na mojí práci něco baví, pak jsou to komplikovaná zadání a ambiciózní termíny. Denně by to člověk nevydržel, ale čas od času je to skvělá rozcvička pro mozek. Tři dny na vývoj komunikační strategie a kreativního konceptu, tři dny na design, ale na konci čekala sladká odměna: klient si vybral nejodvážnější návrh. Lidi o kampani mluví, Marek Prchal a spol. s nimi otevřeně diskutují na Facebooku, Praha naštěstí jede. Není větší noční můra než prodávat něco, co absolutně nefunguje.

Aby to neslyšela nevěsta

A já bych měl místo zírání do mobilu popojet taky. Mahulena z PWC chce ještě dnes vidět moji úterní prezentaci na výroční PWC Media Breakfast, s Hynkem a s Reném z FLE media ladíme po telefonech finální texty jejich self promo plakátů a ve tři hodiny (to už je za 10 minut!) se potkávám s Ondřejem z Rémy Cointreau a budeme řešit komunikaci na téma prohibice.

Honza Slovák se v mailu opatrně ptá, jak jsem na tom s nápady na závěrečnou fázi celostátní volební kampaně pro TOP 09. Prezentace na volebním štábu je „až“ v úterý, Honza s Babetou budou naštěstí zítra na svatebním mejdanu, tak to můžeme nenápadně probrat u sklenky červeného, aby nás neslyšela nevěsta. Jsou čtyři odpoledne, touhle dobou už jsem ideálně chtěl být na Ještědu s Evou, Adélkou a Mikuldou. Slibuju jim, že po svatbě na ně budu mít víc času. Ale sám tomu věřím jen napůl - tohle tempo mě ničí a dobíjí zároveň.

Autor je majitelem reklamní agentury Cream Prague

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Budete platit daň z příjmu z prodeje nemovitosti?
Do čeho investovat, abychom ušetřili
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Tohle by mohla být revoluce. Pi Charger slibuje první opravdu pohodlné bezdrátové nabíjení
Ovladač od Nvidie způsobuje problémy. Zejména s Nočním osvětlením [Windows Insider]
Naděje v kauze drahých pamětí. Výrobci DRAM konečně investují do zvýšení kapacit
„Nejnebezpečnější“ celebritou je Avril Lavigne, tvrdí experti z McAfee
Seznam chce spustit vlastní televizní stanici. Zažádal o licenci
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít