Dárkové předměty

03. července 2006, 00:00 - Vaněk, Brno
03. července 2006, 00:00

(reakce na článek v rubrice Marketing, Profit č. 25/2006) Můžu jen potvrdit, co píšete: Firemní dárky jsou pro mne docela dobrým vodítkem při zkoumání perspektivnosti mých případných obchodních partnerů. Když na jednání dostanu propisku, která druhý den přestane psát, říkám si: Oni jsou tak krátkozrací, myslí jen na ušetření nákladů za každou cenu, nemají žádnou vizi.

Věřte, že právě podobné jednání mne už několikrát včas varovalo a ochránilo od spolupráce s partnery, kteří místo na nějaký systematický a promyšlený rozvoj svého byznysu myslí jen na to, kde za každou cenu ušetřit.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče