Další krok Ovocného Světozoru

Komerční sdělení

Společnost Hájek a Boušová navazuje na tradici oblíbené cukrárny, která existovala již v 70. letech v pasáži Světozor u Václavského náměstí. Z jedné provozovny se rozrostla během více než dvaceti let na současných deset prodejen s vlastní výrobou, pekárnou i výrobnou zmrzliny. Do povědomí, hlavně Pražanů, se spojení Ovocný Světozor vrylo díky nezaměnitelné chuti kvalitní točené zmrzliny a výborných dortů a chlebíčků.

Stále rostoucí Ovocný Světozor má recept na úspěch jasný. Hlavní prioritou společnosti s ročním obratem přes 300 milionů korun a více jak 200 zaměstnanci je spokojený zákazník. Denně je jich obslouženo až 10 000 a každý si zakoupí několik produktů.

Jaké jsou nejvýznamnější hodnoty konceptu Ovocný Světozor? Primární jsou kvalita a čerstvost, a to již od samotného pečlivého výběru surovin a dodavatelů, až po kvalitní obsluhu v prodejnách. Spokojený zákazník dostane výrobek ve vysoké kvalitě a čerstvosti. Veškeré zboží je na pultech neustále doplňováno.

Neméně důležité jsou i tradiční postupy výroby využívané zejména při pečení, jen s tím rozdílem, že se využívají moderní technologie, aby bylo možné i při větším objemu dodržet stabilní kvalitu výrobků a přísné hygienické normy. Kvalita cukrářských výrobků je zaručena i vlastním pečením korpusů, což není u nás pravidlem.

Přesně stanovená je nabídka produktů, během dne totožný sortiment a kvalita, ráno při otevření, po celý den i hodinu před uzavřením prodejny. Hodinu před uzavřením jsou produkty nabízeny s 20 procentní slevou.

Důraz je kladen i na pečlivé školení všech zaměstnanců, stejně tak jejich rozvoj. Vše je v systému precizního provozního managementu, pod dohledem zkušených manažerů. Nezávislé zhodnocení produktů i obsluhy je zajištěno mysteryshoppingem, kdy pověřená osoba provede zkušební nákup, sleduje vše podstatné z pohledu zákazníka i samotného konceptu.

Za zmínku stojí i vývoj nových produktů, kdy samotné cukrářky mohou uplatnit své nápady. Uvedení nového produktu (dortu) je pak otázkou přibližně 2 – 4 měsíců, kdy dochází k testování, ochutnávání a nakonec supervizor sestaví přesnou technologii výroby, která musí být zvládnutelná cukráři ve všech provozovnách a finální výrobek dle ní musí vždy vypadat a chutnat stejně.

A jaký je další krok Ovocného Světozoru? Rozvoj sítě provozoven. Tvůrci i majitelé Ovocného Světozoru dospěli k rozhodnutí dále rozvíjet síť provozoven, zejména formou franchisingu ve velkých městech nad 100 tis. obyvatel. Během následujících několika let vybudují síť i mimo území hlavního města, eventuálně v zahraničí. K tomuto účelu proběhne pečlivý výběr franchising partnerů, kdy každý bude provozovat vlastní prodejnu pod značkou Ovocný Světozor. Potenciální partneři mohou projevit svůj zájem o franchisu na e-mail: franchising@ovocnysvetozor.cz. Vedení společnosti je následně bude kontaktovat s podmínkami spolupráce, detaily výběru vhodných partnerů, případně je pozve k jednání o spolupráci. Přejeme tomuto tradičnímu a výjimečnému konceptu hodně dalších úspěchů při rozvoji sítě provozoven i produktů, stejně tak další spokojené zákazníky!

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče