Další ceny vyhlášeny

23. června 2010, 14:10 - bry
23. června 2010, 14:10

Včera byli v Cannes vyhlášeni vítězové kategorií Radio, Outdoor a Media, známé jsou i shortlisty v kategoriích Design a Cyber. České práce se neprosadily.

V kategorii Radio si titul Gold Campaign odnesla serie spotů pro Heineken, vytvořených severoamerickou pobočkou agentury Euro RSCG Worldwide. Grand Prix v kategorii Radio nebyla udělena, podle předsedy poroty Paula Lavoie z agentury Taxi si toto ocenění zasloužila kampaň kolumbijského červeného kříže od Leo Burnett, podle pravidel ale Grand Prix nemůže získat charitativní kampaň. Sociální reklamy mají z tohoto důvodu letos poprvé vlastní Grand Prix v kategorii Good.

V kategorii Outdoor zvítězila argentinská agentura DEL CAMPO/NAZCA SAATCHI & SAATCHI s kampaní pivovarské skupiny Inbev. Pro tu vytvořila telefonní budku do restaurací, která simuluje hluk různých pozadí - školu, jednání nebo posilovnu a uklidňuje tak partnerky, že dotyčný nevysedává v baru. Ocenění Grand Prix Campaign si v kategorii Outdoor odnesla kampaň oblečení Diesel od agentury Anomaly z New Yorku.

Grand Prix za Media získali australští Leo Burnett s kampaní pro Canon. Pro předsedkyni poroty Laury Desmond, Global CEO Starcom MediaVest Worldwide, byly hlavními kritérii při posuzování kampaní srozumitelnost a jednoduchost, dlouhodobý efekt kampaně a obchodní výsledky. Brazilští Leo Burnett byli také vyhlášeni Mediální agenturou roku.

V kategorii Radio soutěžil za Českou republiku náborový spot na copywritera agentury Publicis. Do Outdooru se přihlásili JWT s kampaní na přípravek Canesten Gyn, Kaspen/Jung von Matt s kampaní elektrovýrobce ETA, Euro RSCG se sérií pro Café v galerii Dox a klenotnictví Belda a Revolta s kampaní pro dětský web Ententyky.cz. Do kategorie Media se z Česka přihlásila kampaň na Birell od UM Prague, Kooperativa od Kaspenu/Jung von Matt a kampaň T-Mobile u příležitosti koncertu Pink.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče