CzechTrade vydal příručku pro exportéry

12. března 2007, 00:00 - Jiří Němeček
12. března 2007, 00:00

Manuál pro malé firmy jak postupovat při expanzi do zahraničí představil generální ředitel vládní agentury na podporu obchodu CzechTrade Ivan Jukl exportérům v Brně. Materiál může podle něj ušetřit firmám hodně zbytečných nákladů. Manuál, který je k dispozici v regionálních kancelářích agentury, vznikl ve spolupráci s dalšími státními organizacemi.

Publikace obsahuje stručný návod, jak má zájemce o rozšíření výroby do zahraničí postupovat. „Hotový manuál jsme dali k oponentuře mnoha českým firmám, mohu uvést například společnosti Gumotext a Kofola,“ uvedl Jukl. Příručka je doplněna o CD, které obsahuje informace z 94 zemí. Podnikatelé zde najdou například stručný popis investičního prostředí včetně investičních pobídek, kontakty na místní agenturu na podporu přímých zahraničních investic, seznam českých firem, které již v dané zemi operují, a příležitosti či výhody pro české investory.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít