CzechTrade vydal příručku pro exportéry

12. března 2007, 00:00 - Jiří Němeček
12. března 2007, 00:00

Manuál pro malé firmy jak postupovat při expanzi do zahraničí představil generální ředitel vládní agentury na podporu obchodu CzechTrade Ivan Jukl exportérům v Brně. Materiál může podle něj ušetřit firmám hodně zbytečných nákladů. Manuál, který je k dispozici v regionálních kancelářích agentury, vznikl ve spolupráci s dalšími státními organizacemi.

Publikace obsahuje stručný návod, jak má zájemce o rozšíření výroby do zahraničí postupovat. „Hotový manuál jsme dali k oponentuře mnoha českým firmám, mohu uvést například společnosti Gumotext a Kofola,“ uvedl Jukl. Příručka je doplněna o CD, které obsahuje informace z 94 zemí. Podnikatelé zde najdou například stručný popis investičního prostředí včetně investičních pobídek, kontakty na místní agenturu na podporu přímých zahraničních investic, seznam českých firem, které již v dané zemi operují, a příležitosti či výhody pro české investory.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče