CzechTrade vydal příručku pro exportéry

12. března 2007, 00:00 - Jiří Němeček
12. března 2007, 00:00

Manuál pro malé firmy jak postupovat při expanzi do zahraničí představil generální ředitel vládní agentury na podporu obchodu CzechTrade Ivan Jukl exportérům v Brně. Materiál může podle něj ušetřit firmám hodně zbytečných nákladů. Manuál, který je k dispozici v regionálních kancelářích agentury, vznikl ve spolupráci s dalšími státními organizacemi.

Publikace obsahuje stručný návod, jak má zájemce o rozšíření výroby do zahraničí postupovat. „Hotový manuál jsme dali k oponentuře mnoha českým firmám, mohu uvést například společnosti Gumotext a Kofola,“ uvedl Jukl. Příručka je doplněna o CD, které obsahuje informace z 94 zemí. Podnikatelé zde najdou například stručný popis investičního prostředí včetně investičních pobídek, kontakty na místní agenturu na podporu přímých zahraničních investic, seznam českých firem, které již v dané zemi operují, a příležitosti či výhody pro české investory.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče