CzechTrade převzal podporu designu

31. prosince 2007, 00:00 - (tos)
31. prosince 2007, 00:00

Od 1. ledna 2008 rozjíždí vládní agentura CzechTrade novou službu Design pro export. Ta bude podporovat rozvoj průmyslového designu převážně v malých a středních firmách s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost na zahraničních trzích. CzechTrade tak přebírá některé vybrané služby, které dříve zajišťovalo Design Centrum ČR. Jeho činnost nyní končí.

Proexportní agentura CzechTrade bude pořádat odborné workshopy a semináře, možná bude i dotace na vypracování designového návrhu. Zahraniční kanceláře CzechTrade budou schopny vypracovat zprávu o designu v jednotlivých zemích. První odborný seminář na téma užití průmyslového designu plánuje CzechTrade otevřít 27. března na brněnském veletrhu Mobitex. Seminář na téma Průmyslový design jako konkurenční výhoda při pronikání na nové trhy se pak uskuteční v pražské centrále CzechTrade 22. května. Celkem plánuje v rámci služby Design pro export CzechTrade v nadcházejícím roce nabídnout firmám šest až deset specializovaných seminářů.

(O dalších plánech CzechTrade pro rok 2008 se dočtete v rozhovoru.)

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče