CzechTrade převzal podporu designu

31. prosince 2007, 00:00 - (tos)
31. prosince 2007, 00:00

Od 1. ledna 2008 rozjíždí vládní agentura CzechTrade novou službu Design pro export. Ta bude podporovat rozvoj průmyslového designu převážně v malých a středních firmách s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost na zahraničních trzích. CzechTrade tak přebírá některé vybrané služby, které dříve zajišťovalo Design Centrum ČR. Jeho činnost nyní končí.

Proexportní agentura CzechTrade bude pořádat odborné workshopy a semináře, možná bude i dotace na vypracování designového návrhu. Zahraniční kanceláře CzechTrade budou schopny vypracovat zprávu o designu v jednotlivých zemích. První odborný seminář na téma užití průmyslového designu plánuje CzechTrade otevřít 27. března na brněnském veletrhu Mobitex. Seminář na téma Průmyslový design jako konkurenční výhoda při pronikání na nové trhy se pak uskuteční v pražské centrále CzechTrade 22. května. Celkem plánuje v rámci služby Design pro export CzechTrade v nadcházejícím roce nabídnout firmám šest až deset specializovaných seminářů.

(O dalších plánech CzechTrade pro rok 2008 se dočtete v rozhovoru.)

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče