CzechTrade nachystal semináře

14. září 2009, 02:00 - Tomáš Johánek
14. září 2009, 02:00

Vládní agentura na podporu obchodu CzechTrade připravila pro letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně již tradiční pracovní setkání na téma export pod názvem Meeting Point CzechTrade.

Autor: Martin Siebert

Bezplatné konzultace zástupců firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury se letos uskuteční druhý a třetí den brněnského veletrhu, tedy 15. a 16. září.

Pracovní setkání s názvem Meeting Point CzechTrade se bude konat na rozdíl od předchozích let v novém pavilonu P (expozice P4), který se stal díky svým patnácti tisícům čtverečních metrů největší výstavní halou ve střední Evropě. Zájemci o konzultace se zahraničními specialisty agentury se mohou obrátit na svého konzultanta CzechTrade (kontakty najdete na www.czechtrade.cz/kontakty).

Další akce pořádaná agenturou CzechTrade se zaměří na specifika podnikání na Blízkém východě. Akce se uskuteční v regionálním sídle Hospodářské komory Brno na brněnském výstavišti v pondělí 14. září. O své zkušenosti se s exportéry podělí ředitelé kanceláří CzechTrade v Egyptě, Spojených arabských emirátech a Turecku.

Na úterý 15. září chystá agentura v Kongresovém centru Veletrhy Brno v sále C další z řady seminářů pod názvem „Průmyslový design – cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti a exportu“. Tentokrát se jeho návštěvníci mohou těšit na vystoupení předního českého designéra Jana Čtvrtníka, o zkušenosti z průmyslového designu ve strojírenství se podělí David John ze studia Factum Design a specifika právní ochrany designu představí Pavel Koukal.

V rámci doprovodného programu veletrhu se ve středu 16. září v Business Centre v pavilonu E uskuteční seminář CzechTrade a CEBRE pod názvem „Export mimo Evropskou unii – jak na to?“. Cílem akce je upozornit na nevyužívané kapacity, příležitosti a nové iniciativy Evropské komise a pomoci tak podnikatelům lépe uspět na trzích třetích zemí, případně se i zapojit do přípravy legislativy v oblasti mezinárodního obchodu. Účastníci získají informace o různých formách podpory a asistence, kterou českým exportérům nabízí podpůrná infrastruktura Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, CzechTrade a podnikatelských a zaměstnavatelských organizací. Pozornosti neunikne databáze MADB obsahující cenné informace pro exportéry do třetích zemí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Která země má nejdražší tarify ve střední Evropě? ČR nebo Polsko?
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Auta
Subaru WRX STI proletělo Nürburgring téměř stejně rychle…
Mazda poprvé ukázala nový crossover CX-8. Bude to vlajková loď pro Japonsko
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta pro 30 movitých zákazníků
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
Technologie
Malování zastřeleno nebude. Microsoft ho „uklidí“ do Windows Storu
Intel nový ovladač pro SoC Cloverview nevydá. Jak to bude s podporou Windows 10?
Vodní chlazení pro M.2 SSD. PCIe karty Alphacool chladí pasivem nebo vodním blokem
Threadrippery budou nakonec bez chladiče. Možná jich nebude dost a další informace
Opera 48 developer přidává snímání webů. Nezvládne ale vyfotit celou stránku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít