CzechTrade nachystal semináře

14. září 2009, 02:00 - Tomáš Johánek
14. září 2009, 02:00

Vládní agentura na podporu obchodu CzechTrade připravila pro letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně již tradiční pracovní setkání na téma export pod názvem Meeting Point CzechTrade.

Autor: Martin Siebert

Bezplatné konzultace zástupců firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury se letos uskuteční druhý a třetí den brněnského veletrhu, tedy 15. a 16. září.

Pracovní setkání s názvem Meeting Point CzechTrade se bude konat na rozdíl od předchozích let v novém pavilonu P (expozice P4), který se stal díky svým patnácti tisícům čtverečních metrů největší výstavní halou ve střední Evropě. Zájemci o konzultace se zahraničními specialisty agentury se mohou obrátit na svého konzultanta CzechTrade (kontakty najdete na www.czechtrade.cz/kontakty).

Další akce pořádaná agenturou CzechTrade se zaměří na specifika podnikání na Blízkém východě. Akce se uskuteční v regionálním sídle Hospodářské komory Brno na brněnském výstavišti v pondělí 14. září. O své zkušenosti se s exportéry podělí ředitelé kanceláří CzechTrade v Egyptě, Spojených arabských emirátech a Turecku.

Na úterý 15. září chystá agentura v Kongresovém centru Veletrhy Brno v sále C další z řady seminářů pod názvem „Průmyslový design – cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti a exportu“. Tentokrát se jeho návštěvníci mohou těšit na vystoupení předního českého designéra Jana Čtvrtníka, o zkušenosti z průmyslového designu ve strojírenství se podělí David John ze studia Factum Design a specifika právní ochrany designu představí Pavel Koukal.

V rámci doprovodného programu veletrhu se ve středu 16. září v Business Centre v pavilonu E uskuteční seminář CzechTrade a CEBRE pod názvem „Export mimo Evropskou unii – jak na to?“. Cílem akce je upozornit na nevyužívané kapacity, příležitosti a nové iniciativy Evropské komise a pomoci tak podnikatelům lépe uspět na trzích třetích zemí, případně se i zapojit do přípravy legislativy v oblasti mezinárodního obchodu. Účastníci získají informace o různých formách podpory a asistence, kterou českým exportérům nabízí podpůrná infrastruktura Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, CzechTrade a podnikatelských a zaměstnavatelských organizací. Pozornosti neunikne databáze MADB obsahující cenné informace pro exportéry do třetích zemí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít