CzechTrade nachystal semináře

14. září 2009, 02:00 - Tomáš Johánek
14. září 2009, 02:00

Vládní agentura na podporu obchodu CzechTrade připravila pro letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně již tradiční pracovní setkání na téma export pod názvem Meeting Point CzechTrade.

Autor: Martin Siebert

Bezplatné konzultace zástupců firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury se letos uskuteční druhý a třetí den brněnského veletrhu, tedy 15. a 16. září.

Pracovní setkání s názvem Meeting Point CzechTrade se bude konat na rozdíl od předchozích let v novém pavilonu P (expozice P4), který se stal díky svým patnácti tisícům čtverečních metrů největší výstavní halou ve střední Evropě. Zájemci o konzultace se zahraničními specialisty agentury se mohou obrátit na svého konzultanta CzechTrade (kontakty najdete na www.czechtrade.cz/kontakty).

Další akce pořádaná agenturou CzechTrade se zaměří na specifika podnikání na Blízkém východě. Akce se uskuteční v regionálním sídle Hospodářské komory Brno na brněnském výstavišti v pondělí 14. září. O své zkušenosti se s exportéry podělí ředitelé kanceláří CzechTrade v Egyptě, Spojených arabských emirátech a Turecku.

Na úterý 15. září chystá agentura v Kongresovém centru Veletrhy Brno v sále C další z řady seminářů pod názvem „Průmyslový design – cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti a exportu“. Tentokrát se jeho návštěvníci mohou těšit na vystoupení předního českého designéra Jana Čtvrtníka, o zkušenosti z průmyslového designu ve strojírenství se podělí David John ze studia Factum Design a specifika právní ochrany designu představí Pavel Koukal.

V rámci doprovodného programu veletrhu se ve středu 16. září v Business Centre v pavilonu E uskuteční seminář CzechTrade a CEBRE pod názvem „Export mimo Evropskou unii – jak na to?“. Cílem akce je upozornit na nevyužívané kapacity, příležitosti a nové iniciativy Evropské komise a pomoci tak podnikatelům lépe uspět na trzích třetích zemí, případně se i zapojit do přípravy legislativy v oblasti mezinárodního obchodu. Účastníci získají informace o různých formách podpory a asistence, kterou českým exportérům nabízí podpůrná infrastruktura Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, CzechTrade a podnikatelských a zaměstnavatelských organizací. Pozornosti neunikne databáze MADB obsahující cenné informace pro exportéry do třetích zemí.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče