CzechTrade nachystal semináře

14. září 2009, 02:00 - Tomáš Johánek
14. září 2009, 02:00

Vládní agentura na podporu obchodu CzechTrade připravila pro letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně již tradiční pracovní setkání na téma export pod názvem Meeting Point CzechTrade.

Autor: Martin Siebert

Bezplatné konzultace zástupců firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury se letos uskuteční druhý a třetí den brněnského veletrhu, tedy 15. a 16. září.

Pracovní setkání s názvem Meeting Point CzechTrade se bude konat na rozdíl od předchozích let v novém pavilonu P (expozice P4), který se stal díky svým patnácti tisícům čtverečních metrů největší výstavní halou ve střední Evropě. Zájemci o konzultace se zahraničními specialisty agentury se mohou obrátit na svého konzultanta CzechTrade (kontakty najdete na www.czechtrade.cz/kontakty).

Další akce pořádaná agenturou CzechTrade se zaměří na specifika podnikání na Blízkém východě. Akce se uskuteční v regionálním sídle Hospodářské komory Brno na brněnském výstavišti v pondělí 14. září. O své zkušenosti se s exportéry podělí ředitelé kanceláří CzechTrade v Egyptě, Spojených arabských emirátech a Turecku.

Na úterý 15. září chystá agentura v Kongresovém centru Veletrhy Brno v sále C další z řady seminářů pod názvem „Průmyslový design – cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti a exportu“. Tentokrát se jeho návštěvníci mohou těšit na vystoupení předního českého designéra Jana Čtvrtníka, o zkušenosti z průmyslového designu ve strojírenství se podělí David John ze studia Factum Design a specifika právní ochrany designu představí Pavel Koukal.

V rámci doprovodného programu veletrhu se ve středu 16. září v Business Centre v pavilonu E uskuteční seminář CzechTrade a CEBRE pod názvem „Export mimo Evropskou unii – jak na to?“. Cílem akce je upozornit na nevyužívané kapacity, příležitosti a nové iniciativy Evropské komise a pomoci tak podnikatelům lépe uspět na trzích třetích zemí, případně se i zapojit do přípravy legislativy v oblasti mezinárodního obchodu. Účastníci získají informace o různých formách podpory a asistence, kterou českým exportérům nabízí podpůrná infrastruktura Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, CzechTrade a podnikatelských a zaměstnavatelských organizací. Pozornosti neunikne databáze MADB obsahující cenné informace pro exportéry do třetích zemí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Budete platit daň z příjmu z prodeje nemovitosti?
Do čeho investovat, abychom ušetřili
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští až 10 minut
Tohle by mohla být revoluce. Pi Charger slibuje první opravdu pohodlné bezdrátové nabíjení
Ovladač od Nvidie způsobuje problémy s Nočním osvětlením [Windows Insider]
Naděje v kauze drahých pamětí. Výrobci DRAM konečně investují do zvýšení kapacit
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít