CzechTourism láká tuzemské turisty do regionů

15. července 2009, 00:00 - jbn
15. července 2009, 00:00

Až do konce prázdnin poběží na České televizi spoty, které agentura CzechTourism natočila o nejlepších turistických nabídkách v soutěži Ceny Kudy z nudy.

Autor: CzechTourism

Diváci uvidí celkem 29 různých spotů, přičemž videoportréty absolutních vítězů (plzeňského muzea Techmania a tajemného znojemského podzemí) budou nasazeny v největších rotacích. Reklamu bude mít například také Housův mlýn v Táboře, koňský statek v Třebušíně nebo adrenalinový Park Jeseníky.

„Touto formou chce agentura CzechTourism ještě více zviditelnit nejlepší turistické nabídky, které uspěly v prvním ročníku soutěže Ceny Kudy z nudy, a zároveň divákům představit zajímavé možnosti trávení volného času v České republice,“ říká zastupující ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče