CzechTourism láká tuzemské turisty do regionů

15. července 2009, 00:00 - jbn
15. července 2009, 00:00

Až do konce prázdnin poběží na České televizi spoty, které agentura CzechTourism natočila o nejlepších turistických nabídkách v soutěži Ceny Kudy z nudy.

Autor: CzechTourism

Diváci uvidí celkem 29 různých spotů, přičemž videoportréty absolutních vítězů (plzeňského muzea Techmania a tajemného znojemského podzemí) budou nasazeny v největších rotacích. Reklamu bude mít například také Housův mlýn v Táboře, koňský statek v Třebušíně nebo adrenalinový Park Jeseníky.

„Touto formou chce agentura CzechTourism ještě více zviditelnit nejlepší turistické nabídky, které uspěly v prvním ročníku soutěže Ceny Kudy z nudy, a zároveň divákům představit zajímavé možnosti trávení volného času v České republice,“ říká zastupující ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít