CzechTourism láká tuzemské turisty do regionů

15. července 2009, 00:00 - jbn
15. července 2009, 00:00

Až do konce prázdnin poběží na České televizi spoty, které agentura CzechTourism natočila o nejlepších turistických nabídkách v soutěži Ceny Kudy z nudy.

Autor: CzechTourism

Diváci uvidí celkem 29 různých spotů, přičemž videoportréty absolutních vítězů (plzeňského muzea Techmania a tajemného znojemského podzemí) budou nasazeny v největších rotacích. Reklamu bude mít například také Housův mlýn v Táboře, koňský statek v Třebušíně nebo adrenalinový Park Jeseníky.

„Touto formou chce agentura CzechTourism ještě více zviditelnit nejlepší turistické nabídky, které uspěly v prvním ročníku soutěže Ceny Kudy z nudy, a zároveň divákům představit zajímavé možnosti trávení volného času v České republice,“ říká zastupující ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče