CzechTourism hledá mediální agenturu

24. ledna 2005, 00:00 - (rd)
24. ledna 2005, 00:00

Výběrové řízení na zajištění reklamy v Rakousku a Polsku vypsala Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism. Vítěz navrhne a připraví podrobný média plán pro plánovanou reklamní kampaň v Rakousku a Polsku, obsahující televizi, tisk i venkovní nosiče. Následně má nakoupit média podle schváleného média mixu.

Bližší podrobnosti obsahuje zadávací dokumentace, kterou si lze vyzvednout do 1. března. Do stejného data musí zájemci doručit přihlášky s návrhem. Předpokládané výdaje na reklamu budou 32 milionů korun bez DPH.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče