CzechTourism bude lákat další evropské turisty

11. září 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
11. září 2006, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce do ČR přilákat další turisty. V Německu, na Slovensku, v Nizozemí, Itálii a na třech satelitních televizích proto plánuje v září a říjnu reklamní kampaň. Zaplatí za ni přes 40 milionů korun, většinu ze zdrojů EU.

Cílem kampaní je připomenout se turistům, kteří již v ČR byli, ale oslovit také zcela nové potenciální hosty.

Podle šéfa CzechTourismu Rostislava Vondrušky jsou peníze do spotů efektivně vynaloženy. Poslední velká reklamní kampaň, která běžela na satelitní televizi CNN, stála 30 milionů korun. „Devizové příjmy z cestovního ruchu, které každoročně překračují 100 miliard korun, se díky ní zvýšily o dvě miliardy korun,“ míní Vondruška.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče