CzechTourism bude lákat další evropské turisty

11. září 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
11. září 2006, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce do ČR přilákat další turisty. V Německu, na Slovensku, v Nizozemí, Itálii a na třech satelitních televizích proto plánuje v září a říjnu reklamní kampaň. Zaplatí za ni přes 40 milionů korun, většinu ze zdrojů EU.

Cílem kampaní je připomenout se turistům, kteří již v ČR byli, ale oslovit také zcela nové potenciální hosty.

Podle šéfa CzechTourismu Rostislava Vondrušky jsou peníze do spotů efektivně vynaloženy. Poslední velká reklamní kampaň, která běžela na satelitní televizi CNN, stála 30 milionů korun. „Devizové příjmy z cestovního ruchu, které každoročně překračují 100 miliard korun, se díky ní zvýšily o dvě miliardy korun,“ míní Vondruška.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít