CzechTourism bude lákat další evropské turisty

11. září 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
11. září 2006, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce do ČR přilákat další turisty. V Německu, na Slovensku, v Nizozemí, Itálii a na třech satelitních televizích proto plánuje v září a říjnu reklamní kampaň. Zaplatí za ni přes 40 milionů korun, většinu ze zdrojů EU.

Cílem kampaní je připomenout se turistům, kteří již v ČR byli, ale oslovit také zcela nové potenciální hosty.

Podle šéfa CzechTourismu Rostislava Vondrušky jsou peníze do spotů efektivně vynaloženy. Poslední velká reklamní kampaň, která běžela na satelitní televizi CNN, stála 30 milionů korun. „Devizové příjmy z cestovního ruchu, které každoročně překračují 100 miliard korun, se díky ní zvýšily o dvě miliardy korun,“ míní Vondruška.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče