CzechTourism bude lákat další evropské turisty

11. září 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
11. září 2006, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce do ČR přilákat další turisty. V Německu, na Slovensku, v Nizozemí, Itálii a na třech satelitních televizích proto plánuje v září a říjnu reklamní kampaň. Zaplatí za ni přes 40 milionů korun, většinu ze zdrojů EU.

Cílem kampaní je připomenout se turistům, kteří již v ČR byli, ale oslovit také zcela nové potenciální hosty.

Podle šéfa CzechTourismu Rostislava Vondrušky jsou peníze do spotů efektivně vynaloženy. Poslední velká reklamní kampaň, která běžela na satelitní televizi CNN, stála 30 milionů korun. „Devizové příjmy z cestovního ruchu, které každoročně překračují 100 miliard korun, se díky ní zvýšily o dvě miliardy korun,“ míní Vondruška.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Technologie
Intel uvádí procesory generace 8000. První čtyřjádra pro notebooky, Coffee Lake bude později
Král realtimových strategií se vrátí. Microsoft oznámil Age of Empires IV
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít