Menu Zavřít

CzechInvest představí konkurenceschopnost ČR v oblasti IT na veletrhu CEBIT 2011

22. 2. 2011
Autor: profit

Agentura CzechInvest v Hannoveru představí projekt CzechLink a od svojí účasti si slibuje rozšíření počtu zachraničních investorů v České republice.

Foto: Profimedia

Zástupci agentury CzechInvest se chystají na veletrhu digitálního průmyslu CeBIT v německém Hannoveru na začátku března oslovit desítky potenciálních investorů. Významně jim v tom může pomoct i vystoupení na fóru Flat World, kde budou potenciál České republiky propagovat ve spolupráci s Czech ICT Alliancí. Informační technologie a vývoj softwaru totiž v České republice v posledních letech slaví výrazný úspěch.

Více než třetina projektů, které v loňském roce Česká republika přes agenturu CzechInvest získala, směřovala právě do sektoru informačních technologií a vývoje softwaru. To dokazuje, že máme v této oblasti co nabídnout. Investoři si pochvalují zejména vynikající polohu České republiky uprostřed Evropy, nižší náklady na mzdy a rovněž kvalifikované odborníky,“ upozorňuje generální ředitel agentury CzechInvest Miroslav Křížek. Veletrh tak představuje pro Českou republiku jedinečnou příležitost, jak na tento trend navázat.

Na fóru Flat World CzechInvest vystoupí ve dvou blocích. Za podpory Czech ICT Alliance zde bude prezentovat konkurenceschopnost České republiky. „Českou republiku nabízíme jako jedinečnou lokalitu pro outsourcing IT řešení,“ vysvětluje projektová manažerka agentury CzechInvest Renata Kuncová. „Naším cílem je představit případným investorům Českou republiku a její postavení v rámci světového IT trhu. Chybět nebudou ani reference a seznámení účastníků se službami, které jim CzechInvest při realizaci investic může poskytnout,“ doplňuje Renata Kuncová.

Na fóru budeme představovat také relativně nový projekt CzechLink, který by mohl zahraniční investory zaujmout,“ upozorňuje Eliška Pazdziorová z Oddělení rozvoje dodavatelů agentury CzechInvest. Projekt CzechLink je určen pro české podniky, které hledají strategického nebo investičního partnera. Potenciálním partnerům usnadňuje vzájemný kontakt, který může vyústit až v kapitálové posílení daných podnikatelských subjektů. Cílem projektu je zvýšit příliv zahraničních investic do České republiky.

BRAND24

Spuštění projektu vyvolala poptávka jak ze strany českých firem, tak ze strany zahraničních subjektů. Společnostem, které se do projektu zaregistrují, zdarma vypracujeme komplexní prospekt s analýzou dosažených finančních výsledků. Prospekt slouží jako zdroj kvalifikovaných informací pro investory, kteří uvažují o kapitálovém vstupu,“ dodává Eliška Pazdziorová.

Veletrh CeBIT se koná v německém Hannoveru od 1. do 5. března 2011. V loňském roce veletrh přilákal 334 tisíc návštěvníků a zúčastnilo se ho 4 157 vystavovatelů z celého světa.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).