Coca-Cola dostala cenu za matení spotřebitelů

05. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
05. listopadu 2007, 00:00

Světoznámá nápojářská firma Coca-Cola, potravinářská společnost Kellogg’s, výrobce hraček Mattel a farmaceutická firma Takeda Pharmaceuticals dostaly od světové spotřebitelské organizace Consumer International cenu za matení spotřebitelů.

Coca-Cola se podle sestavovatelů světového žebříčku nejhorších značek dostala na první místo proto, že svou vodu Dasani popisovala jako prvotřídní vodu doplněnou speciální směsí minerálů, která poskytne jiskřivou a svěží chuť. Kampaň ale nedostatečně zdůrazňuje to, že se jedná o normální vodu z kohoutku.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče