Coca-Cola dostala cenu za matení spotřebitelů

05. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
05. listopadu 2007, 00:00

Světoznámá nápojářská firma Coca-Cola, potravinářská společnost Kellogg’s, výrobce hraček Mattel a farmaceutická firma Takeda Pharmaceuticals dostaly od světové spotřebitelské organizace Consumer International cenu za matení spotřebitelů.

Coca-Cola se podle sestavovatelů světového žebříčku nejhorších značek dostala na první místo proto, že svou vodu Dasani popisovala jako prvotřídní vodu doplněnou speciální směsí minerálů, která poskytne jiskřivou a svěží chuť. Kampaň ale nedostatečně zdůrazňuje to, že se jedná o normální vodu z kohoutku.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít