Co se děje na ulici

19. listopadu 2007, 00:00 - Pavel Sobek
19. listopadu 2007, 00:00

Reklamní agentury se snaží lidi zaujmout na ulicích, na cestách a třeba i v parcích. Venkovní reklama už dávno nejsou jen tradiční billboardy bez nápadu.

Reklamní agentury se snaží lidi zaujmout na ulicích, na cestách a třeba i v parcích. Venkovní reklama už dávno nejsou jen tradiční billboardy bez nápadu. Jste nesmělí? Nevadí!

Na lavičce Becherovky vám protějšek vpluje přímo do náruče. Stačí jen trochu pomoci gravitačním zákonům. Agentuře MARK BBDO Praha se daří pracovat se sdělením „Becherovka sbližuje“ velmi netradičním způsobem. Život je moc krátký na to, abyste dělali špatnou práci Automat na cigarety přelepila agentura Scholz & Friends Berlín fotografií muže, který sedí uvnitř a balí tabák. A kdeže to vlastně pracujete vy? Hurá do školy na solární pohon Billboard se solárními panely, díky nimž v jedné z afrických škol získávají dostatek energie pro její provoz, je geniálním nápadem z dílny NET#WORK BBDO Johannesburg pro klienta NedBank. Je čas jít se najíst

Speciální billboard ve formátu slunečních hodin vám přesně ukáže, co si můžete ve známém fast foodu právě dopřát. Dobrou chuť vám přeje Leo Burnett Chicago. Až budu nejmenším na celém světě**

Smart je prostě malý. Proto nepotřebujete k jeho propagaci celou plochu. Stačí kousek. A hned dokáže vytrhnout oči z letargie a každodenní tradiční billboardové nudy. EURO RSCG PARTNERSHIP, Kuala Lumpur.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče