Co podnikatelům nabízí CzechTourism?

14. února 2005, 00:00 - (kt)
14. února 2005, 00:00

STÁTNÍ PODPORAVládní agentura CzechTourism byla založena především za účelem lákání zahraničních turistů do České republiky. V posledních dvou letech ovšem propaguje tuzemskou dovolenou i mezi českými zákazníky. Vedle jednorázových kampaní na podporu cestovního ruchu se zabývá také "drobnou prací" ve prospěch domácích podnikatelů v oboru.

Zahraniční turisty chceme nalákat i na jiná místa než jen do Prahy, Karlových Varů a Českého Krumlova.

STÁTNÍ PODPORA Vládní agentura CzechTourism byla založena především za účelem lákání zahraničních turistů do České republiky. V posledních dvou letech ovšem propaguje tuzemskou dovolenou i mezi českými zákazníky. Vedle jednorázových kampaní na podporu cestovního ruchu se zabývá také „drobnou prací“ ve prospěch domácích podnikatelů v oboru.

JAK JIM AGENTURA MŮŽE KONKRÉTNĚ POMOCI? * prospekty, mapy a plakáty pro zahraničí

Tištěné materiály propagující Českou republiku vydává agentura zdarma každému, kdo je použije pro zahraniční cestovní kanceláře nebo pro novináře. V elektronické formě připravené pro tisk (PDF) nebo digitální publikování (HTML) jsou některé materiály zdarma ke stažení na internetové stránce www.czechtourism.cz.

* propagační předměty a dárky pro zahraničí

Drobné reklamní předměty vztahující se k Česku lze získat pro stejné účely jako tištěné materiály.

* prospekty pro vlastní účely

Zájemci si mohou objednat jakékoliv množství prospektů propagujících Českou republiku. Zaplatí pouze cenu tisku. Podnikatelé tedy neplatí náklady za grafické zpracování, texty či fotografie, ani za autorská práva. Do těchto prospektů lze vkládat vlastní prezentační, inzertní nebo informační materiály. Prospekty existují jak v cizích jazycích, tak v češtině.

* fotobanka zdarma

Z internetové stránky agentury si zájemci mohou zdarma stáhnout také fotografie z mnoha míst České republiky. Jedná se jak o „imageové“ snímky, tak i fotky z konkrétních turistických lokalit. Dostupné jsou nejen v kvalitě pro publikování na internetu, ale také pro tisk. Použít je mohou i cestovní kanceláře. Podmínkou však je uveřejnění loga České republiky společně s fotografiemi.

* účast na zahraničních prezentacích a veletrzích Akcí je možné se zúčastnit osobně, nebo pouze prostřednictvím propagačních materiálů. Podnikatelé zaplatí pouze režijní ceny. * spoluúčast na cestách Svou nabídku můžete zařadit do předváděcích cest, které agentura organizuje několikrát ročně. Jsou určeny jak zahraničním novinářům, tak i důležitým představitelům zahraničních cestovních kanceláří. * logo České republiky Manuál k použití oficiálního loga a jeho různých formátů lze stáhnout ze stránek www.czechtourism.cz. Získat ho lze také v agentuře. Použití loga nepodléhá žádným poplatkům ani omezením. KRITÉRIA ROZHODOVÁNÍ O DOVOLENÉ V ČR

(v procentech kladných odpovědí od českých respondentů)

**| Prožít dovolenou v klidu|82|

 Mít na všechno dost peněz81
 Poznat nová místa v ČR74
 Ohledy na partnera/děti69
 Dovolená s českými přáteli67
 Věnovat se koníčkům58
 Být ve známém prostředí50
 Obava z dlouhého cestování 49
 Problém domluvit se v cizí zemi41
 Strávit dovolenou doma/na chalupě38
 Nechuť cestovat do zahraničí 37
 Obava z neznámého prostředí 26
 Povinnosti spojené se zaměstnáním16

Pramen: STEM

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče