Co je psáno, to je dáno

31. května 2004, 00:00 - admin
31. května 2004, 00:00

PROFIT PO DESETI LETECH Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně.

PROFIT PO DESETI LETECH

Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně. Koupili jsme pro naši firmu první nový automobil. Byl garážovaný, takže jsme až po měsíci při jízdě v dešti zjistili, že do něj teče. Při garanční prohlídce jsem závadu nahlásil a popsal, kdy a kam se voda dostává dovnitř. Auto jsem dostal zpět jako opravené, ale závada se opakovala. Zjistili jsme, že nemusíme čekat na déšť, aby do auta zatékalo. Stačí na začátku cesty použít ostřikovače. Odvezl jsem automobil znovu do servisu, ale nedovedl jsem závadu předvést na místě. Požadoval jsem, aby servis vystavil potvrzení o provedených opravách, protože jsem přestal věřit, že auto dají do pořádku a chtěl jsem mít podklady k jeho případnému vrácení. Potvrzení jsem dostal až po týdnu. Nebylo v něm ani slovo o první neúspěšné opravě, pouze konstatování, že auto je opraveno. Potřetí jsme zajeli do servisu hned následující týden. Již jsme tušili příčinu závady a byli schopni ji předvést. Při zapnutí zadního ostřikovače se voda na podlahu jen hrnula. Tentokrát servis závadu skutečně odstranil, ale potvrzení o této opravě mi v něm odmítli vydat. Jak prý by vypadali před výrobcem, kdyby stejnou opravu psali vícekrát. Kdyby se závada projevila znovu, zbývá prý ještě dost času do konce záruční doby. Nakonec byl přece jen reklamační list sepsán. Protože v popisu opravy bylo napsáno jen číslo, chtěl jsem vědět, proč to vlastně teklo. Odpověď jsem žádnou nedostal. Uvedená zkušenost byla i pro mě varováním, jak nikdy nezacházet se svými zákazníky.

Poučení:

* Trvat na písemném vyjádření o požadované opravě a provedených pracích pro případnou reklamaci či spor.

* Při nákupu a opravách složitějších či dražších věcí si udělat čas na jejich převzetí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít