Co je psáno, to je dáno

31. května 2004, 00:00 - admin
31. května 2004, 00:00

PROFIT PO DESETI LETECH Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně.

PROFIT PO DESETI LETECH

Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně. Koupili jsme pro naši firmu první nový automobil. Byl garážovaný, takže jsme až po měsíci při jízdě v dešti zjistili, že do něj teče. Při garanční prohlídce jsem závadu nahlásil a popsal, kdy a kam se voda dostává dovnitř. Auto jsem dostal zpět jako opravené, ale závada se opakovala. Zjistili jsme, že nemusíme čekat na déšť, aby do auta zatékalo. Stačí na začátku cesty použít ostřikovače. Odvezl jsem automobil znovu do servisu, ale nedovedl jsem závadu předvést na místě. Požadoval jsem, aby servis vystavil potvrzení o provedených opravách, protože jsem přestal věřit, že auto dají do pořádku a chtěl jsem mít podklady k jeho případnému vrácení. Potvrzení jsem dostal až po týdnu. Nebylo v něm ani slovo o první neúspěšné opravě, pouze konstatování, že auto je opraveno. Potřetí jsme zajeli do servisu hned následující týden. Již jsme tušili příčinu závady a byli schopni ji předvést. Při zapnutí zadního ostřikovače se voda na podlahu jen hrnula. Tentokrát servis závadu skutečně odstranil, ale potvrzení o této opravě mi v něm odmítli vydat. Jak prý by vypadali před výrobcem, kdyby stejnou opravu psali vícekrát. Kdyby se závada projevila znovu, zbývá prý ještě dost času do konce záruční doby. Nakonec byl přece jen reklamační list sepsán. Protože v popisu opravy bylo napsáno jen číslo, chtěl jsem vědět, proč to vlastně teklo. Odpověď jsem žádnou nedostal. Uvedená zkušenost byla i pro mě varováním, jak nikdy nezacházet se svými zákazníky.

Poučení:

* Trvat na písemném vyjádření o požadované opravě a provedených pracích pro případnou reklamaci či spor.

* Při nákupu a opravách složitějších či dražších věcí si udělat čas na jejich převzetí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Která země má nejdražší tarify ve střední Evropě? ČR nebo Polsko?
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Auta
Evropská komise vyšetřuje BMW, Mercedes a VW kvůli údajnému…
Mercedes vymění DTM za elektrické formule. Ostrý start plánuje na rok 2019
Subaru WRX STI proletělo Nürburgring téměř stejně rychle jako Porsche 918 Spyder
Mazda poprvé ukázala nový crossover CX-8. Bude to vlajková loď pro Japonsko
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta pro 30 movitých zákazníků
Technologie
AMD se díky kryptotěžařům a Ryzenu dostalo v druhém čtvrtletí do zisku – tedy skoro
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Čína blokuje WhatsApp, Rusko po jeho vzoru hodlá blokovat služby VPN a proxy
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít