Clubcard v ČR táhne stejně jako v cizině a již překonal konkurenci

22. září 2010, 11:58 - František Brož, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
22. září 2010, 11:58

Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků.

Autor: Profit.cz

Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Clubcard přitom nepřináší nikterak převratný způsob odměn - za nákupy zákazníci sbírají body, které smění za slevové kupony na konkrétně určené zboží. Tescu se však podařilo vytěžit z prvních dní po spuštění maximum. I díky dobrému způsobu komunikace a práce s klientem přímo in-store.

„V tomto ohledu mělo Tesco připravenou velmi dobrou strategii,“ míní komunikační specialistka Jana Nová.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče