Clubcard v ČR táhne stejně jako v cizině a již překonal konkurenci

22. září 2010, 11:58 - František Brož, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
22. září 2010, 11:58

Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků.

Autor: Profit.cz

Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Clubcard přitom nepřináší nikterak převratný způsob odměn - za nákupy zákazníci sbírají body, které smění za slevové kupony na konkrétně určené zboží. Tescu se však podařilo vytěžit z prvních dní po spuštění maximum. I díky dobrému způsobu komunikace a práce s klientem přímo in-store.

„V tomto ohledu mělo Tesco připravenou velmi dobrou strategii,“ míní komunikační specialistka Jana Nová.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít