Čistý jako reklamní list

25. února 2008, 00:00 - Nikola Hurychová
25. února 2008, 00:00

Říká se, že rozum je nepopsaný list papíru, popisovaný tím, co k nám přichází prostřednictvím smyslů. Podívejte se, jak se s takovým nepopsaným papírem poprali kreativci z celého světa. Podařilo se jim ošálit vaše smysly?

Pozor na lavinu

Jste schopni na obrázku nalézt lyže, batoh, lyžáky, hůlky, lyžařské brýle, bundu, kulicha, rukavice nebo lyžaře? Nápaditým varováním upozorňuje horská služba v USA na lavinové nebezpečí.

Extra velká káva

Za takhle „extra velké kolečko“ na konferenčním stolku by vás babička patrně zabila. Vtipná reklama švédské agentury DDB.

Luxusní papíry

„Může to vypadat jako téměř nepopsaný list papíru. Ale není. Je to téměř nepopsaný list papíru Magno Lux. Záruka vysoké kvality papíru časopisů či brožur od firmy Papyrus.“

Už žádné lupy

Nic může někdy říct víc než něco.

Přírůstek ve snowboard-parku

Pro tuto sezonu jsme pro vás v našem snowboard-parku připravili čtyři nové rampy. Inzerát švédské agentury Ruth jak dělaný pro nadšené finger-snowboardisty.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče