Menu Zavřít

Čistota, půl obchodu

29. 10. 2007
Autor: Euro.cz

I reklama na tak obyčejné věci, jako jsou čisticí prostředky či toaletní papír, může být vtipná a zajímavá. A už vůbec nás nemusí bombardovat fádními vzkazy o tom, že je něco ještě lepší či novější.

I reklama na tak obyčejné věci, jako jsou čisticí prostředky či toaletní papír, může být vtipná a zajímavá. A už vůbec nás nemusí bombardovat fádními vzkazy o tom, že je něco ještě lepší či novější.

Ariel

Správné umístění reklamy dělá svoje. Pak už jen stačí fotografie dvou chodců a ve vaší hlavě se začne automaticky odehrávat film s akcí jak z němé grotesky. Naštěstí je tu Ariel. Jedna ze série od agentury Saatchi & Saatchi z Indie.

Tide to Go

A další dobrá práce agentury Saatchi & Saatchi, tentokrát z New Yorku. Normální propisky vám dělají v kapsách košil ošklivé skvrny, speciální instantní odstraňovač skvrn vám naopak na špinavé košili vytvoří „skvrnu“ čistoty.

Velvet

Tisková reklama na toaletní papír Velvet. Zdá se, že je opravdu měkoučký. Tentokrát z dílny reklamní agentury Fallon z Londýna.

BRAND24

Ariel

Další reklama na Ariel a další kouzlo správného umístění. Jedete-li po dálnici, zdálky vidíte na bělostné košili na billboardu černou skvrnu. Když se blížíte a měníte úhel pohledu, skvrna zmizí. A slogan jen doplňuje: „Zmizí takhle rychle. Ariel.“ Dílko agentury Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi z Argentiny.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).