Čistota, půl obchodu

29. října 2007, 00:00 - Martin Charvát
29. října 2007, 00:00

I reklama na tak obyčejné věci, jako jsou čisticí prostředky či toaletní papír, může být vtipná a zajímavá. A už vůbec nás nemusí bombardovat fádními vzkazy o tom, že je něco ještě lepší či novější.

I reklama na tak obyčejné věci, jako jsou čisticí prostředky či toaletní papír, může být vtipná a zajímavá. A už vůbec nás nemusí bombardovat fádními vzkazy o tom, že je něco ještě lepší či novější.

Ariel

Správné umístění reklamy dělá svoje. Pak už jen stačí fotografie dvou chodců a ve vaší hlavě se začne automaticky odehrávat film s akcí jak z němé grotesky. Naštěstí je tu Ariel. Jedna ze série od agentury Saatchi & Saatchi z Indie.

Tide to Go

A další dobrá práce agentury Saatchi & Saatchi, tentokrát z New Yorku. Normální propisky vám dělají v kapsách košil ošklivé skvrny, speciální instantní odstraňovač skvrn vám naopak na špinavé košili vytvoří „skvrnu“ čistoty.

Velvet

Tisková reklama na toaletní papír Velvet. Zdá se, že je opravdu měkoučký. Tentokrát z dílny reklamní agentury Fallon z Londýna.

Ariel

Další reklama na Ariel a další kouzlo správného umístění. Jedete-li po dálnici, zdálky vidíte na bělostné košili na billboardu černou skvrnu. Když se blížíte a měníte úhel pohledu, skvrna zmizí. A slogan jen doplňuje: „Zmizí takhle rychle. Ariel.“ Dílko agentury Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi z Argentiny.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče