Chování spotřebitelů se změnilo nejvíce od války

11. května 2009, 00:00 - bay, ČTK
11. května 2009, 00:00

Hospodářská krize změnila nynější chování spotřebitelů nejvíce od druhé světové války. Lidé zvažují každou korunu, jsou citlivější na ceny potravin i pracují přes důchodovou hranici.

Autor: Profit

Podle průzkumu společnosti MasterCard přes dvě třetiny Evropanů chtějí utrácet jen za to, co si skutečně mohou dovolit. Šok z loňského pádu nemovitostního, bankovního a akciového trhu naboural dosavadní pocit „trvalého růstu bohatství“ a každý čtvrtý Evropan plánuje odložit odchod do důchodu. Celkem 65 procent Evropanů chce letos více šetřit, aby si vynahradili ztráty z roku 2008. Studie se zaměřila na více než 3000 spotřebitelů v zemích Evropské unie.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít