Article, show

Cestovní kanceláře

14. února 2005, 00:00 - admin
14. února 2005, 00:00

Holiday World letos čeká rekordyVíce než 30 tisíc návštěvníků očekávají pořadatelé letošního ročníku veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Uskuteční se na pražském holešovickém Výstavišti od 17. do 20. února. Letošní ročník veletrhu cestovního ruchu Holiday World bude podle organizátorů po mnoha stránkách rekordní.

Holiday World letos čeká rekordy Více než 30 tisíc návštěvníků očekávají pořadatelé letošního ročníku veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Uskuteční se na pražském holešovickém Výstavišti od 17. do 20. února.

Letošní ročník veletrhu cestovního ruchu Holiday World bude podle organizátorů po mnoha stránkách rekordní. Více než 700 vystavovatelů z padesáti zemí se představí na zatím největší ploše v celé čtrnáctileté historii. Nebývalý má být i doprovodný program, poprvé oživený vybavením na dovolenou. Podle zástupců pořádající Agentury Trumf bude mezi lákadla patřit také samostatná expozice Indie.

Brány pražského holešovického Výstaviště budou pro širokou veřejnost otevřeny o víkendu 19. a 20. února. Základní vstupné zůstane na loňské hodnotě 100 korun, čtyřčlenná rodina zaplatí dvojnásobek. Očekává se více než 30 tisíc osob. Předtím bude akce po dva dny patřit odborníkům.

Návštěvníci si budou moci vybírat z nabídek řady organizátorů zájezdů. K návštěvě ovšem budou přímo lákat také zahraniční a domácí regiony. Partnerem letošního ročníku veletrhu je Ukrajina.

K nejsilněji zastoupeným státům budou patřit nejbližší sousedé v čele se Slovenskem a Rakouskem. Velké prezentace ovšem chystají středomořské státy jako Itálie, Španělsko či v Česku oblíbené Chorvatsko. Ochuzeni by neměli být ani příznivci exotiky, s účastí počítají i státy nedávno zasažené pohromou tsunami - vedle Indie i Srí Lanka, Thajsko či Indonésie.

Veletrhu věnuje velkou pozornost ministerstvo pro místní rozvoj, podle kterého je to jedna z příležitostí dále zvýšit zájem o Českou republiku. Cestovní ruch významně přispívá k růstu ekonomiky. „Musíme zvýšit účinnost zahraniční i domácí propagace,“ říká ministr Jiří Paroubek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Papíry jsme jim nevytiskli aneb o reálném založení chovné stanice
Připojištění na dovolenou? Nutnost, nebo zbytečnost?
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Auta
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První…
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Technologie
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Barem na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Web si oddychne. Adobe plánuje ukončit vývoj a podporu a Flashe v roce 2020
Aukro chystá změny. Začátkem srpna bude služba nedostupná
AMD se díky kryptotěžařům a Ryzenu dostalo v druhém čtvrtletí do zisku – tedy skoro
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít