Cestovní kanceláře

14. února 2005, 00:00 - admin
14. února 2005, 00:00

Holiday World letos čeká rekordyVíce než 30 tisíc návštěvníků očekávají pořadatelé letošního ročníku veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Uskuteční se na pražském holešovickém Výstavišti od 17. do 20. února. Letošní ročník veletrhu cestovního ruchu Holiday World bude podle organizátorů po mnoha stránkách rekordní.

Holiday World letos čeká rekordy Více než 30 tisíc návštěvníků očekávají pořadatelé letošního ročníku veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Uskuteční se na pražském holešovickém Výstavišti od 17. do 20. února.

Letošní ročník veletrhu cestovního ruchu Holiday World bude podle organizátorů po mnoha stránkách rekordní. Více než 700 vystavovatelů z padesáti zemí se představí na zatím největší ploše v celé čtrnáctileté historii. Nebývalý má být i doprovodný program, poprvé oživený vybavením na dovolenou. Podle zástupců pořádající Agentury Trumf bude mezi lákadla patřit také samostatná expozice Indie.

Brány pražského holešovického Výstaviště budou pro širokou veřejnost otevřeny o víkendu 19. a 20. února. Základní vstupné zůstane na loňské hodnotě 100 korun, čtyřčlenná rodina zaplatí dvojnásobek. Očekává se více než 30 tisíc osob. Předtím bude akce po dva dny patřit odborníkům.

Návštěvníci si budou moci vybírat z nabídek řady organizátorů zájezdů. K návštěvě ovšem budou přímo lákat také zahraniční a domácí regiony. Partnerem letošního ročníku veletrhu je Ukrajina.

K nejsilněji zastoupeným státům budou patřit nejbližší sousedé v čele se Slovenskem a Rakouskem. Velké prezentace ovšem chystají středomořské státy jako Itálie, Španělsko či v Česku oblíbené Chorvatsko. Ochuzeni by neměli být ani příznivci exotiky, s účastí počítají i státy nedávno zasažené pohromou tsunami - vedle Indie i Srí Lanka, Thajsko či Indonésie.

Veletrhu věnuje velkou pozornost ministerstvo pro místní rozvoj, podle kterého je to jedna z příležitostí dále zvýšit zájem o Českou republiku. Cestovní ruch významně přispívá k růstu ekonomiky. „Musíme zvýšit účinnost zahraniční i domácí propagace,“ říká ministr Jiří Paroubek.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít