Cestovní kancelář přichází s pojištěním proti špatnému počasí

27. července 2011, 11:33 - Profit, TZ
27. července 2011, 11:33

Cestovní agentura Invia.cz začala nabízet svým klientům originální možnost pojistit se proti nepřízni počasí.

Foto: Profimedia.cz

Díky této novince mohou turisté žádat odškodné, pokud je bude více než polovinu dovolené trápit déšť a mraky. Nabídka navíc zahrnuje i pojištění právní asistence. Moderní služba s cenou 200 korun je realizována ve spolupráci s pojišťovnou AXA Assistance. Společnost Invia.cz ji nabízí jako první ve střední Evropě.

Portfolio služeb společnosti Invia.cz, největšího prodejce zájezdů na českém internetu, se dnes rozšířilo o praktické pojištění slunečných dnů. Exkluzivní pojištění cílí především na návštěvníky tradičních prázdninových destinací, jako jsou Chorvatsko, Itálie a španělsko. Právě v těchto zemích totiž v letních měsících panuje nestálé počasí. V případě špatného počasí pojištěný získá poukaz v hodnotě 2 500 korun na osobu, který může uplatnit na nákup nového zájezdu.

Při tvorbě nové služby jsme se inspirovali ve Francii, kde má tento typ pojištění velký úspěch. Věříme, že se nám díky pojištění podaří zmírnit obavy zákazníků investovat do dovolené. Často jsme se totiž setkávali s pochybnostmi klientů právě kvůli možnému nepříznivému počasí,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz. „Pojištění nechrání pouze proti vytrvalému dešti. Klienti získají odškodné, i když bude počasí klasifikováno jako oblačno nebo zataženo,“ doplnil Tůma s tím, že se pojištění nevztahuje na události způsobené jinými než hydrometeorologickými vlivy, tedy například vulkanickou činností, explozí nebo ohněm.

Zákazníci cestovní agentury Invia.cz si mohou pojištění proti špatnému počasí sjednat ke každému zájezdu, který bude uskutečněn mezi 1. červnem a 30. zářím. Minimální délka zájezdu je stanovena na týden a pobyt by neměl překročit 15 dní. Pojištěnému turistovi vzniká nárok na pojistné plnění ve chvíli, kdy je počet slunečných dní nižší než polovina doby zájezdu.

Pro získání pojistného plnění stačí po návratu z dovolené vyplnit a odeslat jednoduchý formulář se stručným popisem počasí. Zákazník samozřejmě nemusí složitě prokazovat klimatické podmínky,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Spolupracujeme totiž s renomovanými meteorologickými službami. Díky tomu máme neustálý přehled o počasí ve sledovaných oblastech,“ dodal Tůma.

V rámci ochrany proti špatnému počasí klient navíc získává pojištění právní asistence. Asistenční služby zajišťují pomoc v případě problémů, jako je například ztráta dokladů či zavazadel nebo autonehoda. Tým pracovníků poskytne turistům potřebné informace a pomůže při komunikaci se zahraničními institucemi. Samozřejmostí je i zajištění služeb tlumočníka nebo právního zástupce.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče