Cestovní kancelář přichází s pojištěním proti špatnému počasí

27. července 2011, 11:33 - Profit, TZ
27. července 2011, 11:33

Cestovní agentura Invia.cz začala nabízet svým klientům originální možnost pojistit se proti nepřízni počasí.

Foto: Profimedia.cz

Díky této novince mohou turisté žádat odškodné, pokud je bude více než polovinu dovolené trápit déšť a mraky. Nabídka navíc zahrnuje i pojištění právní asistence. Moderní služba s cenou 200 korun je realizována ve spolupráci s pojišťovnou AXA Assistance. Společnost Invia.cz ji nabízí jako první ve střední Evropě.

Portfolio služeb společnosti Invia.cz, největšího prodejce zájezdů na českém internetu, se dnes rozšířilo o praktické pojištění slunečných dnů. Exkluzivní pojištění cílí především na návštěvníky tradičních prázdninových destinací, jako jsou Chorvatsko, Itálie a španělsko. Právě v těchto zemích totiž v letních měsících panuje nestálé počasí. V případě špatného počasí pojištěný získá poukaz v hodnotě 2 500 korun na osobu, který může uplatnit na nákup nového zájezdu.

Při tvorbě nové služby jsme se inspirovali ve Francii, kde má tento typ pojištění velký úspěch. Věříme, že se nám díky pojištění podaří zmírnit obavy zákazníků investovat do dovolené. Často jsme se totiž setkávali s pochybnostmi klientů právě kvůli možnému nepříznivému počasí,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz. „Pojištění nechrání pouze proti vytrvalému dešti. Klienti získají odškodné, i když bude počasí klasifikováno jako oblačno nebo zataženo,“ doplnil Tůma s tím, že se pojištění nevztahuje na události způsobené jinými než hydrometeorologickými vlivy, tedy například vulkanickou činností, explozí nebo ohněm.

Zákazníci cestovní agentury Invia.cz si mohou pojištění proti špatnému počasí sjednat ke každému zájezdu, který bude uskutečněn mezi 1. červnem a 30. zářím. Minimální délka zájezdu je stanovena na týden a pobyt by neměl překročit 15 dní. Pojištěnému turistovi vzniká nárok na pojistné plnění ve chvíli, kdy je počet slunečných dní nižší než polovina doby zájezdu.

Pro získání pojistného plnění stačí po návratu z dovolené vyplnit a odeslat jednoduchý formulář se stručným popisem počasí. Zákazník samozřejmě nemusí složitě prokazovat klimatické podmínky,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Spolupracujeme totiž s renomovanými meteorologickými službami. Díky tomu máme neustálý přehled o počasí ve sledovaných oblastech,“ dodal Tůma.

V rámci ochrany proti špatnému počasí klient navíc získává pojištění právní asistence. Asistenční služby zajišťují pomoc v případě problémů, jako je například ztráta dokladů či zavazadel nebo autonehoda. Tým pracovníků poskytne turistům potřebné informace a pomůže při komunikaci se zahraničními institucemi. Samozřejmostí je i zajištění služeb tlumočníka nebo právního zástupce.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilní zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít