Čeští top manažeři v originální kampani

25. září 2009, 14:57 - mgr. Rita Kindlerová
25. září 2009, 14:57

AIESEC mgr.

(jako popisek)
Mezinárodní studentská organizace AIESEC spustila na českých vysokých školách originální náborovou kampaň. Zapojila do ní úspěšné absolventy, kteří jsou bývalými členy AIESEC a v současnosti figurují na nejvyšších místech českých i zahraničních společností. Akce se zúčastnily osobnosti (zleva) Dita Stejskalová, generální ředitelka Ogilvy Public Relations, Robert Chvátal, generální ředitel T-mobilu Rakousko, Miloš Homolka, soukromý odborný konzultant a bývalý místopředseda představenstva E.ON Energie, Eva Pastyříková z ČSOB, Karel Nečesal z Volksbank a Marie Kadlecová z firmy Mattel ČR a SR. Kampaň má za úkol přilákat studenty ekonomických oborů na zahraniční studijní stáže a zároveň zajistit nábor nových studentů do AIESEC. Vysvětlující cedulky přinášejí odkaz na klíčový komunikační prostředek kampaně, webové stránky www.zlatestopy.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče