Čeští top manažeři v originální kampani

25. září 2009, 14:57 - mgr. Rita Kindlerová
25. září 2009, 14:57

AIESEC mgr.

(jako popisek)
Mezinárodní studentská organizace AIESEC spustila na českých vysokých školách originální náborovou kampaň. Zapojila do ní úspěšné absolventy, kteří jsou bývalými členy AIESEC a v současnosti figurují na nejvyšších místech českých i zahraničních společností. Akce se zúčastnily osobnosti (zleva) Dita Stejskalová, generální ředitelka Ogilvy Public Relations, Robert Chvátal, generální ředitel T-mobilu Rakousko, Miloš Homolka, soukromý odborný konzultant a bývalý místopředseda představenstva E.ON Energie, Eva Pastyříková z ČSOB, Karel Nečesal z Volksbank a Marie Kadlecová z firmy Mattel ČR a SR. Kampaň má za úkol přilákat studenty ekonomických oborů na zahraniční studijní stáže a zároveň zajistit nábor nových studentů do AIESEC. Vysvětlující cedulky přinášejí odkaz na klíčový komunikační prostředek kampaně, webové stránky www.zlatestopy.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče