Čeští top manažeři v originální kampani

25. září 2009, 14:57 - mgr. Rita Kindlerová
25. září 2009, 14:57

AIESEC mgr.

(jako popisek)
Mezinárodní studentská organizace AIESEC spustila na českých vysokých školách originální náborovou kampaň. Zapojila do ní úspěšné absolventy, kteří jsou bývalými členy AIESEC a v současnosti figurují na nejvyšších místech českých i zahraničních společností. Akce se zúčastnily osobnosti (zleva) Dita Stejskalová, generální ředitelka Ogilvy Public Relations, Robert Chvátal, generální ředitel T-mobilu Rakousko, Miloš Homolka, soukromý odborný konzultant a bývalý místopředseda představenstva E.ON Energie, Eva Pastyříková z ČSOB, Karel Nečesal z Volksbank a Marie Kadlecová z firmy Mattel ČR a SR. Kampaň má za úkol přilákat studenty ekonomických oborů na zahraniční studijní stáže a zároveň zajistit nábor nových studentů do AIESEC. Vysvětlující cedulky přinášejí odkaz na klíčový komunikační prostředek kampaně, webové stránky www.zlatestopy.cz

Mohlo by vás zajímat

Finance
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu…
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Také SUV Lada XRay může být „exkluzivní“. Stačí k tomu pár dílů z Dacie
BMW dnes odpoledne ukáže novou X3. Na první fotky se můžete podívat už teď
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín, ne na elektřinu
Technologie
Českem se šíří další vlna phishingu. Podvodný e-mail se vydává za zprávu KB
Microsoft reaguje na Kasperskyho. Většinu obvinění smetl ze stolu
Asus Lyra je Wi-Fi, které pokryje celý dům. Má tři routery spojené mesh sítí
Spotify se více integruje. Seznamy skladeb můžete s přáteli tvořit i v Messengeru
Evleaks: Galaxy Note 8 posune cenovou laťku ještě výš, bude stát 1000 eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít