Čeští exportéři bojují o každou zakázku

09. června 2009, 00:00 - jbn
09. června 2009, 00:00

Na deset tisíc malých a středních vytipovaných exportérům dostane během několika týdnů nabídku zúčastnit se už dvanáctého ročníku Exportní ceny DHL HSBC. V listopadu pak převezme cenu nejlepšího exportéra jedna malá a jedna střední firma, nejlepší exportér z Moravskoslezského kraje a nejúspěšnější vývozce do Číny.

Jan Chudoba

Autor: Martin Siebert

Záštitu nad akcí jako tradičně převzala vládní agentura na podporu exportu CzechTrade. „S radostí oceňujeme ty firmy, které dokážou čelit tvrdé konkurenci a během jednoho roku se jim podaří zvýšit objem exportu, některým z nich i několikanásobně,“ říká generální ředitel Ivan Jukl. „Slyšet o jejich exportních úspěších je o to důležitější právě nyní, v době složité hospodářské situace, kdy ještě více potřebují naši pomoc,“ dodává.

Mediálním partnerem soutěže je Profit.“Máme v záhlaví, že jde o týdeník pro podnikatele. Jsme už dvacátým rokem důležitým zdrojem informací právě pro malé a střední podniky,“ vysvětluje zapojení ředitel vydavatelství Jan Chudoba.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče