Čeští exportéři bojují o každou zakázku

09. června 2009, 00:00 - jbn
09. června 2009, 00:00

Na deset tisíc malých a středních vytipovaných exportérům dostane během několika týdnů nabídku zúčastnit se už dvanáctého ročníku Exportní ceny DHL HSBC. V listopadu pak převezme cenu nejlepšího exportéra jedna malá a jedna střední firma, nejlepší exportér z Moravskoslezského kraje a nejúspěšnější vývozce do Číny.

Jan Chudoba

Autor: Martin Siebert

Záštitu nad akcí jako tradičně převzala vládní agentura na podporu exportu CzechTrade. „S radostí oceňujeme ty firmy, které dokážou čelit tvrdé konkurenci a během jednoho roku se jim podaří zvýšit objem exportu, některým z nich i několikanásobně,“ říká generální ředitel Ivan Jukl. „Slyšet o jejich exportních úspěších je o to důležitější právě nyní, v době složité hospodářské situace, kdy ještě více potřebují naši pomoc,“ dodává.

Mediálním partnerem soutěže je Profit.“Máme v záhlaví, že jde o týdeník pro podnikatele. Jsme už dvacátým rokem důležitým zdrojem informací právě pro malé a střední podniky,“ vysvětluje zapojení ředitel vydavatelství Jan Chudoba.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít