Čeští exportéři bojují o každou zakázku

09. června 2009, 00:00 - jbn
09. června 2009, 00:00

Na deset tisíc malých a středních vytipovaných exportérům dostane během několika týdnů nabídku zúčastnit se už dvanáctého ročníku Exportní ceny DHL HSBC. V listopadu pak převezme cenu nejlepšího exportéra jedna malá a jedna střední firma, nejlepší exportér z Moravskoslezského kraje a nejúspěšnější vývozce do Číny.

Jan Chudoba

Autor: Martin Siebert

Záštitu nad akcí jako tradičně převzala vládní agentura na podporu exportu CzechTrade. „S radostí oceňujeme ty firmy, které dokážou čelit tvrdé konkurenci a během jednoho roku se jim podaří zvýšit objem exportu, některým z nich i několikanásobně,“ říká generální ředitel Ivan Jukl. „Slyšet o jejich exportních úspěších je o to důležitější právě nyní, v době složité hospodářské situace, kdy ještě více potřebují naši pomoc,“ dodává.

Mediálním partnerem soutěže je Profit.“Máme v záhlaví, že jde o týdeník pro podnikatele. Jsme už dvacátým rokem důležitým zdrojem informací právě pro malé a střední podniky,“ vysvětluje zapojení ředitel vydavatelství Jan Chudoba.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče