České superznačky

27. září 2004, 00:00 - (dr)
27. září 2004, 00:00

Nejsilnější značky v tuzemsku zmapuje a knižně začátkem příštího roku vydá britská společnost Superbrands. Odborná rada bude vybírat z přibližně tisícovky kandidátů, mezi nimiž nechybí Škoda Auto, Coca-Cola, Česká pojišťovna či McDonald´s. Programy organizace Superbrands fungují ve čtyřiceti zemích na čtyřech kontinentech, v Česku působí od letošního jara.

„Superznačka není jen informace pro spotřebitele, ale i pozvánka do dané země. Pomáhá prosazovat daný stát a jeho vývoz,“ tvrdí William Colegrawe ze Superbrands.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče