České superznačky

27. září 2004, 00:00 - (dr)
27. září 2004, 00:00

Nejsilnější značky v tuzemsku zmapuje a knižně začátkem příštího roku vydá britská společnost Superbrands. Odborná rada bude vybírat z přibližně tisícovky kandidátů, mezi nimiž nechybí Škoda Auto, Coca-Cola, Česká pojišťovna či McDonald´s. Programy organizace Superbrands fungují ve čtyřiceti zemích na čtyřech kontinentech, v Česku působí od letošního jara.

„Superznačka není jen informace pro spotřebitele, ale i pozvánka do dané země. Pomáhá prosazovat daný stát a jeho vývoz,“ tvrdí William Colegrawe ze Superbrands.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče