České superznačky

27. září 2004, 00:00 - (dr)
27. září 2004, 00:00

Nejsilnější značky v tuzemsku zmapuje a knižně začátkem příštího roku vydá britská společnost Superbrands. Odborná rada bude vybírat z přibližně tisícovky kandidátů, mezi nimiž nechybí Škoda Auto, Coca-Cola, Česká pojišťovna či McDonald´s. Programy organizace Superbrands fungují ve čtyřiceti zemích na čtyřech kontinentech, v Česku působí od letošního jara.

„Superznačka není jen informace pro spotřebitele, ale i pozvánka do dané země. Pomáhá prosazovat daný stát a jeho vývoz,“ tvrdí William Colegrawe ze Superbrands.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít