Česká televize hledá nové logo

27. března 2006, 00:00 - PETR KUČERA
27. března 2006, 00:00

Česká televize chce změnit své letité logo a zavést nový vizuální způsob své prezentace. Ještě v březnu proto hodlá vyhlásit soutěž na vytvoření loga nového a oslovit tak profesionální designéry, grafická studia, ale i vlastní grafiky České televize.

Podle tiskového mluvčího televize Martina Krafla je cílem soutěže zmodernizovat svou tradiční známku a zavést grafický systém vizuální prezentace ve standardech světové televizní profesionální grafiky. „Nynější logo České televize vzniklo v padesátých letech a od té doby prošlo několika úpravami, poslední z nich byla provedena v roce 1997,“ uvedl.

Letité logo České televize využívá začátečních písmen názvu, jež propojena symbolicky vypadají jako televizní obrazovka. „Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku,“ podotkl Krafl.

O vítězi soutěže nerozhodne podle Krafla pouze Česká televize. Na rozhodování se bude podle něj podílet mezinárodní skupina odborníků, jejímiž členy budou například zástupci britské BBC, francouzské televize ARTE a profesionálové z oboru grafického designu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít