Česká televize hledá nové logo

27. března 2006, 00:00 - PETR KUČERA
27. března 2006, 00:00

Česká televize chce změnit své letité logo a zavést nový vizuální způsob své prezentace. Ještě v březnu proto hodlá vyhlásit soutěž na vytvoření loga nového a oslovit tak profesionální designéry, grafická studia, ale i vlastní grafiky České televize.

Podle tiskového mluvčího televize Martina Krafla je cílem soutěže zmodernizovat svou tradiční známku a zavést grafický systém vizuální prezentace ve standardech světové televizní profesionální grafiky. „Nynější logo České televize vzniklo v padesátých letech a od té doby prošlo několika úpravami, poslední z nich byla provedena v roce 1997,“ uvedl.

Letité logo České televize využívá začátečních písmen názvu, jež propojena symbolicky vypadají jako televizní obrazovka. „Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku,“ podotkl Krafl.

O vítězi soutěže nerozhodne podle Krafla pouze Česká televize. Na rozhodování se bude podle něj podílet mezinárodní skupina odborníků, jejímiž členy budou například zástupci britské BBC, francouzské televize ARTE a profesionálové z oboru grafického designu.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče