Česká pošta rozjíždí obří zásilkový obchod

27. července 2010, 12:14 - bay, ČTK
27. července 2010, 12:14

Česká pošta (ČP) zřídí zásilkový a internetový obchod s názvem Poštovní supermarket. Již zpočátku v něm chce nabízet až dva tisíce položek.

Autor: Martin Siebert

Nová aktivita společnosti má pomoci zachránit snižující se výnosy, jejichž růst očekává minimálně v desítkách milionů korun ročně. „Listovní zásilky mizí, na balíkovém trhu je velká konkurence a je jednoznačné, že internetové obchody budou v budoucnu trh balíkových zásilek ovlivňovat zásadně, protože mají největší růstový potenciál,“ uvedla šéfka ČP Marcela Hrdá Hrdá.

Pošta v tomto týdnu osloví největší české internetové obchody, jako jsou například Mall.cz, Kasa.cz či Alza.cz, a nabídne jim partnerství na projektu. Vybrané firmy budou hlavním dodavatelem zboží do Poštovního supermarketu. Pošta se pomocí desítek tisíc katalogů roznášených listonoši po celé zemi, třemi tisícovkami poboček, na kterých bude možné zboží objednat a prostřednictvím vlastního e-shopu stane distributorem tohoto zboží.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče