Česká pošta rozjíždí obří zásilkový obchod

27. července 2010, 12:14 - bay, ČTK
27. července 2010, 12:14

Česká pošta (ČP) zřídí zásilkový a internetový obchod s názvem Poštovní supermarket. Již zpočátku v něm chce nabízet až dva tisíce položek.

Autor: Martin Siebert

Nová aktivita společnosti má pomoci zachránit snižující se výnosy, jejichž růst očekává minimálně v desítkách milionů korun ročně. „Listovní zásilky mizí, na balíkovém trhu je velká konkurence a je jednoznačné, že internetové obchody budou v budoucnu trh balíkových zásilek ovlivňovat zásadně, protože mají největší růstový potenciál,“ uvedla šéfka ČP Marcela Hrdá Hrdá.

Pošta v tomto týdnu osloví největší české internetové obchody, jako jsou například Mall.cz, Kasa.cz či Alza.cz, a nabídne jim partnerství na projektu. Vybrané firmy budou hlavním dodavatelem zboží do Poštovního supermarketu. Pošta se pomocí desítek tisíc katalogů roznášených listonoši po celé zemi, třemi tisícovkami poboček, na kterých bude možné zboží objednat a prostřednictvím vlastního e-shopu stane distributorem tohoto zboží.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče