Menu Zavřít

Česká pošta přejednává své smlouvy

8. 2. 2011
Autor: profit

Česká pošta provedla v loňském roce revizi smluv se svými aliančními partnery. Za několik posledních týdnů se podařilo vyjednat první výhodné změny ve smlouvách. S dalšími partnery Pošta intenzivně jedná.

Foto: Martin Siebert

Česká pošta v posledním kvartále loňského roku přistoupila k nové obchodní politice s cílem zvýšit efektivitu obchodní části podniku. Zaměřujeme se na různé zákaznické segmenty a hledáme nové tržní příležitosti. Přehodnocením obchodních smluv s aliančními partnery jsme u několika z nich již získali nové výhody v podobě vyšších bonusů,“ uvedl vrchní ředitel divize obchod a marketing Martin Elkán.

BRAND24

Česká pošta jedná se stavebními spořitelnami a výsledkem je první uzavřená smlouva, která Poště zajišťuje několikanásobně výhodnější odměny, než tomu bylo doposud. S dalšími potenciálními uchazeči jednání probíhají. Stejný princip byl zvolen i při jednání s Penzijním fondem Stabilita a Penzijním fondem České pojišťovny, kde došlo k výraznému přehodnocení bonusové politiky.

Počítáme s tím, že nový obchodní koncept a revize stávajících smluv České poště významně navýší její výnosy. To se nám potvrdilo již v loňském roce, kdy jsme přezkoumáním dodavatelských smluv a vypsáním nových výběrových řízení ušetřili několik desítek milionů korun,“ uvedla odstupující generální ředitelka České pošty Marcela Hrdá, která dodala, že podnik významně překročí plánovaný hospodářský výsledek pro rok 2010 ve výši 50 milionů korun. Třebaže auditovaná finanční závěrka potvrdí finální údaj až v březnu, už nyní je jasné, že zisk státního podniku se bude pohybovat v intervalu 250-280 milionů korun. To je výrazně lepší výsledek oproti roku 2009, kdy Česká pošta skončila se ziskem 126 mil Kč.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).