Česká pošta nahrazuje cenu známek písmeny

26. dubna 2010, 12:03 - LIL, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
26. dubna 2010, 12:03

České poštovní známky budou v budoucnosti vypadat jinak, než jsme byli doposud zvyklí.

Autor: Martin Siebert

V rámci zjednodušení vyřizování poštovních transakcí totiž známky nově ozdobí písmena, určující, pro jaký tarif je lze použít. Česká pošta představí novinku ve středu na tiskové konferenci.

Nově budou uvedeny tři hodnoty, označené písmeny A, E a Z. Známky s písmenem A budou určeny pro písemnosti zasílané na území ČR, E bude značit známku do většiny evropských zemí a Z takovou, kterou lze použít pro ofrankování zásilky do zámoří.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče