Češi jsou stále více přesyceni reklamou

25. února 2008, 00:00 - Ivo Čermák
25. února 2008, 00:00

Pocit přesycenosti reklamou u Čechů opět vzrostl.

Vyplývá to z výsledků průzkumu agentury Factum Invenio uskutečněného v lednu ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Českou marketingovou společností a Českým sdružením pro značkové výrobky. Vůbec nejvíce se lidé cítí být přesyceni reklamou na Nově a Primě a letáky ve schránkách. Značně také ve srovnání s loňským rokem zesílil negativní postoj Čechů k reklamě související s dětskými televizními pořady, vyplývá z průzkumu.

Podle ředitele Factum Invenio Jana Herzmanna již lidé obecně přijímají reklamu jako něco, co je součástí moderního života, jako fenomén, na který si přece jen zvykli, i když z něj nejsou úplně nadšeni. „Jsou ovšem některé kanály nebo nosiče komunikace, které jsou přesyceny reklamou, alespoň jak to vidí veřejnost. To jsou jednak komerční televize a jednak schránky, do kterých podle názoru veřejnosti přichází příliš mnoho reklamních letáků,“ říká Herzmann.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče