Češi jsou stále více přesyceni reklamou

25. února 2008, 00:00 - Ivo Čermák
25. února 2008, 00:00

Pocit přesycenosti reklamou u Čechů opět vzrostl.

Vyplývá to z výsledků průzkumu agentury Factum Invenio uskutečněného v lednu ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur, Českou marketingovou společností a Českým sdružením pro značkové výrobky. Vůbec nejvíce se lidé cítí být přesyceni reklamou na Nově a Primě a letáky ve schránkách. Značně také ve srovnání s loňským rokem zesílil negativní postoj Čechů k reklamě související s dětskými televizními pořady, vyplývá z průzkumu.

Podle ředitele Factum Invenio Jana Herzmanna již lidé obecně přijímají reklamu jako něco, co je součástí moderního života, jako fenomén, na který si přece jen zvykli, i když z něj nejsou úplně nadšeni. „Jsou ovšem některé kanály nebo nosiče komunikace, které jsou přesyceny reklamou, alespoň jak to vidí veřejnost. To jsou jednak komerční televize a jednak schránky, do kterých podle názoru veřejnosti přichází příliš mnoho reklamních letáků,“ říká Herzmann.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče