Češi dají na doporučení

28. května 2009, 18:14 - mgr. Rita Kindlerová
28. května 2009, 18:14

Reality mgr.

Realitní společnost Home Sweet Home provedla studii, z níž vyplývá, že až tři čtvrtiny klientů prodávajících dražší nemovitosti berou při výběru realitní společnosti v úvahu osobní zkušenost nebo doporučení známých. Začínají být oblíbené takzvané butikové realitky.
Naopak v případě kupujících jméno či značka realitní kanceláře hraje pouze nepatrnou roli zejména u nemovitostí, které jsou kupovány střední třídou. Zpravidla jsou to objekty do deseti milionů korun. U dražších nemovitostí je ale toto kritérium významné. Ti, co prodávají nebo kupují drahé nemovitosti, zpravidla vyžadují plně kompetentní makléře a servis. Studie odhalila ještě jeden zajímavý fakt, a to, že pro Čechy není rozhodující značka, ale přátelský přístup makléře a realitní kanceláře.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít