Češi dají na doporučení

28. května 2009, 18:14 - mgr. Rita Kindlerová
28. května 2009, 18:14

Reality mgr.

Realitní společnost Home Sweet Home provedla studii, z níž vyplývá, že až tři čtvrtiny klientů prodávajících dražší nemovitosti berou při výběru realitní společnosti v úvahu osobní zkušenost nebo doporučení známých. Začínají být oblíbené takzvané butikové realitky.
Naopak v případě kupujících jméno či značka realitní kanceláře hraje pouze nepatrnou roli zejména u nemovitostí, které jsou kupovány střední třídou. Zpravidla jsou to objekty do deseti milionů korun. U dražších nemovitostí je ale toto kritérium významné. Ti, co prodávají nebo kupují drahé nemovitosti, zpravidla vyžadují plně kompetentní makléře a servis. Studie odhalila ještě jeden zajímavý fakt, a to, že pro Čechy není rozhodující značka, ale přátelský přístup makléře a realitní kanceláře.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít