Češi dají na doporučení

28. května 2009, 18:14 - mgr. Rita Kindlerová
28. května 2009, 18:14

Reality mgr.

Realitní společnost Home Sweet Home provedla studii, z níž vyplývá, že až tři čtvrtiny klientů prodávajících dražší nemovitosti berou při výběru realitní společnosti v úvahu osobní zkušenost nebo doporučení známých. Začínají být oblíbené takzvané butikové realitky.
Naopak v případě kupujících jméno či značka realitní kanceláře hraje pouze nepatrnou roli zejména u nemovitostí, které jsou kupovány střední třídou. Zpravidla jsou to objekty do deseti milionů korun. U dražších nemovitostí je ale toto kritérium významné. Ti, co prodávají nebo kupují drahé nemovitosti, zpravidla vyžadují plně kompetentní makléře a servis. Studie odhalila ještě jeden zajímavý fakt, a to, že pro Čechy není rozhodující značka, ale přátelský přístup makléře a realitní kanceláře.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče