Ceny PR agentur: Tisíce korun na hodinu

20. září 2004, 00:00 - (kt)
20. září 2004, 00:00

Nejdůležitější lidé ze špičkových agentur pro ovlivňování veřejného mínění účtují klientům tři až sedm tisíc korun na hodinu, manažeři zakázek si berou od jednoho do čtyř tisíc korun a peníze za administrativní a produkční zaměstnance jsou na úrovni pod tisícem korun za hodinu.

Tato čísla vyplynula z průzkumu Asociace Public Relations Agentur (APRA) mezi třinácti členskými firmami. Ceny služeb podle průzkumu již nerostou a zůstaly na stejné úrovni jako v loňském roce. Hlavy agentur většinou řeší strategické komunikační úkoly nebo krizové situace. Nižší zaměstnanci obvykle spolupracují za klienty s médii a dělají analýzu jejich úpravu.

HODINOVÉ PŘÍJMY PR AGENTUR

Funkce Kč/h

ředitelé a top konzultanti 3200-7500

manažeři zakázek 1200-4000

produkční a admin. pracovníci méně než 1000

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče