Ceny PR agentur: Tisíce korun na hodinu

20. září 2004, 00:00 - (kt)
20. září 2004, 00:00

Nejdůležitější lidé ze špičkových agentur pro ovlivňování veřejného mínění účtují klientům tři až sedm tisíc korun na hodinu, manažeři zakázek si berou od jednoho do čtyř tisíc korun a peníze za administrativní a produkční zaměstnance jsou na úrovni pod tisícem korun za hodinu.

Tato čísla vyplynula z průzkumu Asociace Public Relations Agentur (APRA) mezi třinácti členskými firmami. Ceny služeb podle průzkumu již nerostou a zůstaly na stejné úrovni jako v loňském roce. Hlavy agentur většinou řeší strategické komunikační úkoly nebo krizové situace. Nižší zaměstnanci obvykle spolupracují za klienty s médii a dělají analýzu jejich úpravu.

HODINOVÉ PŘÍJMY PR AGENTUR

Funkce Kč/h

ředitelé a top konzultanti 3200-7500

manažeři zakázek 1200-4000

produkční a admin. pracovníci méně než 1000

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče