Ceny internetové reklamy porostou

10. ledna 2005, 00:00 - admin
10. ledna 2005, 00:00

Výdaje na reklamu na internetu letos v Evropě podle názoru expertů JupiterResearch vzrostou o 30 procent. Měly by dosáhnout 2,7 miliardy eur, zatímco loni to bylo 2,1 eur a předloni 1,6 miliardy eur. Do roku 2009 by měl mít tento trh hodnotu skoro pět miliard eur.

Podle tohoto odhadu začnou růst i ceny internetové reklamy, protože reklamní průmysl už tento typ propagace vnitřně přijal a stále více ho zařazuje do nabídky reklamního mixu. Ve prospěch růstu cen podle firmy působí také rostoucí konkurence a zvyšující se náročnost reklamních kampaní. Reklamě na internetu pomáhá také stále větší rozšíření tohoto média a skutečnost, že se na něm „pohybuje“ stále více spotřebitelů, které se zadavatelé reklamy snaží oslovit. Jako reklamní nástroj je internet podle JupiterResearch velmi pružný, univerzální a dobře se vyhodnocuje dosah kampaní.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče