Ceny internetové reklamy porostou

10. ledna 2005, 00:00 - admin
10. ledna 2005, 00:00

Výdaje na reklamu na internetu letos v Evropě podle názoru expertů JupiterResearch vzrostou o 30 procent. Měly by dosáhnout 2,7 miliardy eur, zatímco loni to bylo 2,1 eur a předloni 1,6 miliardy eur. Do roku 2009 by měl mít tento trh hodnotu skoro pět miliard eur.

Podle tohoto odhadu začnou růst i ceny internetové reklamy, protože reklamní průmysl už tento typ propagace vnitřně přijal a stále více ho zařazuje do nabídky reklamního mixu. Ve prospěch růstu cen podle firmy působí také rostoucí konkurence a zvyšující se náročnost reklamních kampaní. Reklamě na internetu pomáhá také stále větší rozšíření tohoto média a skutečnost, že se na něm „pohybuje“ stále více spotřebitelů, které se zadavatelé reklamy snaží oslovit. Jako reklamní nástroj je internet podle JupiterResearch velmi pružný, univerzální a dobře se vyhodnocuje dosah kampaní.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít