Ceny internetové reklamy porostou

10. ledna 2005, 00:00 - admin
10. ledna 2005, 00:00

Výdaje na reklamu na internetu letos v Evropě podle názoru expertů JupiterResearch vzrostou o 30 procent. Měly by dosáhnout 2,7 miliardy eur, zatímco loni to bylo 2,1 eur a předloni 1,6 miliardy eur. Do roku 2009 by měl mít tento trh hodnotu skoro pět miliard eur.

Podle tohoto odhadu začnou růst i ceny internetové reklamy, protože reklamní průmysl už tento typ propagace vnitřně přijal a stále více ho zařazuje do nabídky reklamního mixu. Ve prospěch růstu cen podle firmy působí také rostoucí konkurence a zvyšující se náročnost reklamních kampaní. Reklamě na internetu pomáhá také stále větší rozšíření tohoto média a skutečnost, že se na něm „pohybuje“ stále více spotřebitelů, které se zadavatelé reklamy snaží oslovit. Jako reklamní nástroj je internet podle JupiterResearch velmi pružný, univerzální a dobře se vyhodnocuje dosah kampaní.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít