Cenově výhodné výzkumné balíčky pro malé a střední podniky

09. prosince 2010, 15:22 - Profit, TZ
09. prosince 2010, 15:22

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyjednala v reakci na vzrůstající poptávku mezi malými a středními podniky pro svoje členy cenově zvýhodněné výzkumné balíčky sestavené na míru potřebám právě těchto podniků.

Foto: archív Profit

AMSP ČR chce tímto krokem vyjít vstříc svým členům a zároveň reaguje na aktuální trend – výzkumy trhu přestávají být výsadou pouze velkých společností, začínají se o ně ve stále větší míře zajímat i podniky menší.

Dříve malé a střední podniky absenci vlastních výzkumů zdůvodňovaly vysokými finančními náklady, které raději investují jiným směrem. V průběhu roku 2010 jsme však mezi členy AMSP ČR zaznamenali zvýšený zájem o informace o průzkumech trhu, konkrétně o jejich využitelnosti pro tento segment a také o finanční dostupnosti. I menší podniky začínají vnímat výdaje do výzkumu jako investici, spíš než jako pouhý výdaj,“ vysvětluje Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Na základě parametrů připravených AMSP ČR agentura Aspectio, specializující se na marketingový výzkum trhu, připravila návrh cenově zvýhodněných výzkumných balíčků.

Balíčky jsou celkem tři a věnují se následujícím oblastem – výzkum zákazníka (segment B2B i B2C) , konkurence a firemní politiky. „Cena výzkumu v rámci balíčku se pohybuje od 50.000 Kč do 109.000 Kč bez DPH, což je cena o 30 – 40 % nižší, než je běžné. Zmíněné cenové rozpětí závisí na množství témat, které se podnik rozhodne do výzkumu zahrnout. Například v balíčku zaměřeném na výzkum spotřebitele se jedná o zkoumání cílové skupiny, nákupního chování, znalosti značky a v neposlední řadě také spokojenosti klienta s nabízenými produkty či službami,“ přibližuje podobu balíčků Jakub Mrhal, Research Director společnosti Aspectio.

AMSP ČR v tomto roce realizovalo již sedm průzkumů mezi podnikateli na aktuální témata. „Celkem pět projektů pro nás realizovala agentura Aspectio. Se spoluprací jsme byli spokojeni, agentura se osvědčila při výzkumech v B2B segmentu, proto jsme ji oslovili s poptávkou na vytvoření cenově zvýhodněných výzkumných balíčků,“ dodává Svobodová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít