Cenově výhodné výzkumné balíčky pro malé a střední podniky

09. prosince 2010, 15:22 - Profit, TZ
09. prosince 2010, 15:22

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyjednala v reakci na vzrůstající poptávku mezi malými a středními podniky pro svoje členy cenově zvýhodněné výzkumné balíčky sestavené na míru potřebám právě těchto podniků.

Foto: archív Profit

AMSP ČR chce tímto krokem vyjít vstříc svým členům a zároveň reaguje na aktuální trend – výzkumy trhu přestávají být výsadou pouze velkých společností, začínají se o ně ve stále větší míře zajímat i podniky menší.

Dříve malé a střední podniky absenci vlastních výzkumů zdůvodňovaly vysokými finančními náklady, které raději investují jiným směrem. V průběhu roku 2010 jsme však mezi členy AMSP ČR zaznamenali zvýšený zájem o informace o průzkumech trhu, konkrétně o jejich využitelnosti pro tento segment a také o finanční dostupnosti. I menší podniky začínají vnímat výdaje do výzkumu jako investici, spíš než jako pouhý výdaj,“ vysvětluje Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Na základě parametrů připravených AMSP ČR agentura Aspectio, specializující se na marketingový výzkum trhu, připravila návrh cenově zvýhodněných výzkumných balíčků.

Balíčky jsou celkem tři a věnují se následujícím oblastem – výzkum zákazníka (segment B2B i B2C) , konkurence a firemní politiky. „Cena výzkumu v rámci balíčku se pohybuje od 50.000 Kč do 109.000 Kč bez DPH, což je cena o 30 – 40 % nižší, než je běžné. Zmíněné cenové rozpětí závisí na množství témat, které se podnik rozhodne do výzkumu zahrnout. Například v balíčku zaměřeném na výzkum spotřebitele se jedná o zkoumání cílové skupiny, nákupního chování, znalosti značky a v neposlední řadě také spokojenosti klienta s nabízenými produkty či službami,“ přibližuje podobu balíčků Jakub Mrhal, Research Director společnosti Aspectio.

AMSP ČR v tomto roce realizovalo již sedm průzkumů mezi podnikateli na aktuální témata. „Celkem pět projektů pro nás realizovala agentura Aspectio. Se spoluprací jsme byli spokojeni, agentura se osvědčila při výzkumech v B2B segmentu, proto jsme ji oslovili s poptávkou na vytvoření cenově zvýhodněných výzkumných balíčků,“ dodává Svobodová.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Pět lákavých ojetin, které vás ale nechají někde stát
Opel začal přijímat objednávky na Insignii Country Tourer a Exclusive. Český trh si ještě počká
BMW X5 M a X6 M přicházejí v absolutně černé edici Black Fire
Lada ukázala sériovou Vestu SW a Vestu Cross. Nová kombi vypadají opravdu dobře
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Technologie
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Další grafiky s čipy Vega: Radeon Pro WX 9100 a možná první nález Vegy 11 s HBM2
Google News po letech v novém. Zpřehledňuje orientaci v obsahu členěním do karet
Microsoft uvolnil dávku oprav pro Windows, které se někteří smí vyhnout
Další kousek skládačky. Amazon spustil český Markeplace
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít