Čas na přepych

10. října 2007, 11:55 - Lucie Janotová
10. října 2007, 11:55

Avantgardní a nepřehlédnuté kožené doplňky

Když Aldo Furlanetto založil v roce 1927 společnost Furla, ani v nejmenším si nepředstavoval, že bude zanedlouho určovat celosvětové módní trendy kabelek. Na počátku své kariéry cestoval napříč Itálií, Německem a Slovenskem, aby své sklady v Boloně zásobil zbožím, které prodával a distribuoval do celého světa. Zlom nastal v roce 1955, kdy značka Furla otevřela svůj první butik na Via Ugo Bassi v centru Boloně. Tehdy pověst o vytříbené italské zručnosti, inovativních nápadech a exkluzivních materiálech přilákala do butiku v centru města davy zájemců. Rodina Furlanetto si nezískala důvěru svých zákazníků jen prvotřídním zbožím, ale hlavně přátelským a uctivým přístupem k zákazníkům. V sedmdesátých letech převzali vedení společnosti Giovanna, Carlo a Paolo Furlanettové a pod jejich rukama vznikla první kolekce kabelek Furla. Na úspěch nemuseli příliš dlouho čekat.
O obchodní strategii společnosti se starali oba bratři a Giovanna dostala volnou ruku při tvorbě nových kolekcí. Na svých návrzích úzce spolupracovala s otcem, a díky tomu móda značky Furla bezezbytku spojovala mužskou preciznost s jemnou ženskou intuicí pro detail. Díky použitým materiálům, jako jsou kůže, nylon nebo pryž, byly její výtvory mimořádně avantgardní a nepřehlédnuté. Jelikož Furla přinášela luxus a styl za velmi rozumné ceny, brzy pronikla i na ostatní světové trhy. Po Boloně, Římu a Paříži přišel na řadu newyorský butik na Madison Avenue a šílenství po módě Furla zaplavilo celý svět. Z původních čtyř obchodů se stalo dnešních 255 originálních butiků, které se nacházejí na těch nejmódnějších nákupních třídách, a více než tisíc maloobchodních prodejen a obchodních domů, jako je například Bloomingdales v New Yorku či Selfridges v Londýně. Letos Furla slaví 80. výročí od svého založení a k narozeninám dostala krom speciální edice kabelek s názvem „80th Anniversary Bag“ i butik v centru Prahy na Na Malém náměstí 11 nedaleko Staroměstského náměstí. Exkluzivní linie kabelek „80th Anniversary Bag“ je inspirována jedním z historických modelů firmy, její design však jde ruku v ruce s posledními módními trendy a inovativními nápady této značky. Kolekce pro podzim a zimu 2007/2008 je rozdělena do tří základních linií. Kolekce Androgynous Woman poodhalí tajemství strohé elegance a principů jednoduchosti. Čisté linie a klasické tvary spolu s efektními detaily katapultují každý model doslova do nebes. Barevná paleta obsahuje klasické, avšak hřejivé odstíny tmavé čokolády a kávových bobů. V nabídce však nechybí ani tradiční odstíny trendově černé a šedivé. Linie Amazon Woman je naopak určena všem ženám, které se nebojí experimentovat. Jsou nezávislé, sebevědomé a módu vidí jako zábavnou hru s materiály a styly. Náladu celé kolekce určují trendové měkké střihy a luxusní materiály, jako jsou kůže nappa, bůvolí kůže, hadí kůže či semiš. Z barev převládají přírodní odstíny hnědé, šedivé a černé. Do velkého světa módního přepychu a posledních trendů vás zavede linie Ice Queen. Je určena všem ženám, které se nespokojí s jednotvárností. Materiály jako stříbrná liška, vrstvená kůže nappa či leštěná kůže krajty povýší vaše kabelky na dokonalá umělecká díla.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče