Carrefour dostal pokutu za klamavou reklamu

02. července 2007, 00:00 - admin
02. července 2007, 00:00

Maloobchodní řetězec Carrefour dostal ve Francii pokutu dva miliony eur (přes 57 milionů Kč) za klamavou reklamu a za to, že prodává zboží pod výrobními náklady. Podle soudu, který pokutu vyměřil, je ale Carrefour i ve sporu se svými dodavateli. Carrefour působil také na českém trhu, kvůli neúspěšnému hospodaření ho ale opustil.

„Management obdržel rozhodnutí soudu v Evry a je překvapen, jak přísný trest byl firmě vyměřen. Carrefour si vyhrazuje právo na odvolání,“ píše se v důvodové zprávě. Carrefour je v celosvětovém srovnání druhým největším maloobchodním řetězcem, první je americký Wal-Mart.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče