BusinessWeek je na prodej

20. července 2009, 00:00 - Jan Němec
20. července 2009, 00:00

Americká společnost McGraw-Hill Cos se snaží prodat svůj ekonomický časopis BusinessWeek. Najala si na to investiční banku Evercore. Podle listu Financial Times (FT) je ale možné, že kvůli ztrátám, které BusinessWeek nashromáždil, nakonec časopis neprodá za více než za symbolický jeden dolar (asi 19 korun).

McGraw-Hill se snaží časopis prodat v nejméně vhodné době. Kvůli krizi klesají příjmy z prodeje reklamy, které se snižovaly už předtím. Na trhu ale ani není dostatek firem, které by měly skutečný zájem o koupi novin nebo časopisu. Časopis BusinessWeek byl založen v roce 1929 a má každý týden asi 4,8 milionu čtenářů ve 140 zemích světa.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče