BusinessWeek je na prodej

20. července 2009, 00:00 - Jan Němec
20. července 2009, 00:00

Americká společnost McGraw-Hill Cos se snaží prodat svůj ekonomický časopis BusinessWeek. Najala si na to investiční banku Evercore. Podle listu Financial Times (FT) je ale možné, že kvůli ztrátám, které BusinessWeek nashromáždil, nakonec časopis neprodá za více než za symbolický jeden dolar (asi 19 korun).

McGraw-Hill se snaží časopis prodat v nejméně vhodné době. Kvůli krizi klesají příjmy z prodeje reklamy, které se snižovaly už předtím. Na trhu ale ani není dostatek firem, které by měly skutečný zájem o koupi novin nebo časopisu. Časopis BusinessWeek byl založen v roce 1929 a má každý týden asi 4,8 milionu čtenářů ve 140 zemích světa.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít