BusinessWeek je na prodej

20. července 2009, 00:00 - Jan Němec
20. července 2009, 00:00

Americká společnost McGraw-Hill Cos se snaží prodat svůj ekonomický časopis BusinessWeek. Najala si na to investiční banku Evercore. Podle listu Financial Times (FT) je ale možné, že kvůli ztrátám, které BusinessWeek nashromáždil, nakonec časopis neprodá za více než za symbolický jeden dolar (asi 19 korun).

McGraw-Hill se snaží časopis prodat v nejméně vhodné době. Kvůli krizi klesají příjmy z prodeje reklamy, které se snižovaly už předtím. Na trhu ale ani není dostatek firem, které by měly skutečný zájem o koupi novin nebo časopisu. Časopis BusinessWeek byl založen v roce 1929 a má každý týden asi 4,8 milionu čtenářů ve 140 zemích světa.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče