Business Info.cz

25. září 2006, 00:00 - admin
25. září 2006, 00:00

DOTACE NA PODPORU OBNOVITELNÝCH ZDROJŮ Popis: Státní fond životního prostředí obnovil příjem žádostí do takzvaných národních programů na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie. Jedná se o následující programy: A.

DOTACE NA PODPORU OBNOVITELNÝCH ZDROJŮ

Popis: Státní fond životního prostředí obnovil příjem žádostí do takzvaných národních programů na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie. Jedná se o následující programy: A. Podpora investičních projektů na využívání obnovitelných zdrojů energie:

  • investiční podpora environmentálně šetrných způsobů vytápění a ohřevu vody pro byty a rodinné domy pro fyzické osoby
  • investiční podpora environmentálně šetrných způsobů zásobování energií v obcích a částech obcí, včetně bytových domů
  • investiční podpora environmentálně šetrných způsobů vytápění a ohřevu vody nebo výroby elektřiny ve školství, zdravotnictví a objektech sociální péče
  • investiční podpora vytápění bytů a rodinných domů tepelnými čerpadly pro fyzické osoby;
  • investiční podpora environmentálně šetrných způsobů vytápění a ohřevu vody v účelových zařízeních B. Podpora vybraných neinvestičních projektů v oblasti využívání obnovitelných zdrojů energie:
  • podpora vzdělávání, propagace, osvěty a poradenství v rámci celostátní strategické kampaně na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie
  • podpora vydávání knižních publikací Kontakt: Státní fond životního prostředí, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11-Chodov. Tel: 267 994 300, www.sfzp.cz

PODPORA PODNIKATELŮ NA ZAHRANIČNÍCH TRZÍCH

Popis: Program realizuje Opatření č. 2.1. Operačního programu Průmysl a podnikání 2004-2006. Cílem programu je podpora zvyšování konkurenceschopnosti českých firem na zahraničních trzích formou podpory získávání marketingových informací, tvorby propagačních materiálů, účasti na výstavě nebo veletrhu v zahraničí apodobně. Zejména jde o tyto podporované aktivity:

  • získávání marketingových informací souvisejících se vstupem na zahraniční trhy
  • tvorba studií vstupu na zahraniční trhy a dalších materiálů, které jsou předpokladem zvýšení aktivity českých podniků na zahraničních trzích
  • tvorba propagačních materiálů (včetně elektronických) za účelem prezentace českého subjektu v zahraničí, a to též prostřednictvím internetových stránek
  • prezentace podniku na výstavě nebo veletrhu v zahraničí. Program je určen pouze pro malé a střední podnikatele (do 250 zaměstnanců).

Termín pro podávání žádostí: příjem žádostí o dotace končí dnem 1. října 2006 Kontakt: Česká agentura na podporu obchodu (CzechTrade), Dittrichova 21, P. O. Box 76, 128 01 Praha 2, tel.: 224 907 579, 224 907 575, fax: 224 911 308, e-mail: info@czechtrade.cz, www.czechtrade.cz.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Horko v práci? 5 tipů, jak na něj vyzrát
Aplikace na dovolenou: překladače a průvodci
Až pojedete autem k moři: 6 tipů, jak jezdit ekonomicky
Auta
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět…
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Galerie: Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory
Technologie
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Android se snadno připojí k síťovému disku nebo NASu. Google vydal Samba Client
Výrobci základních desek objevili průlomové chlazení napájecích kaskád. Díky Youtuberům
Senátoři schválili posílení moci zákazníka na úkor operátorů. Teď je to na Zemanovi
Avast bude silnější. Kupuje tvůrce výborných programů CCleaner a Recuva
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít