Buďte vynalézaví v prodejní službě!

22. března 2004, 00:00 - admin
22. března 2004, 00:00

Američané byli prvními, kteří přinesli do obchodní psychologie také prvek nabídky. Byli také první, kteří nám vlastně poskytli první sestavení prodejních motivů z praxe. Řada těchto motivů je příliš dlouhá a z části pro naše poměry těžko použitelná.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Některé z nich se však dobře hodí i na naše poměry. Uvádíme nejdůležitější z nich: 1. Touha po výdělku, zisku a úsporách. 2. Touha po majetku. 3. Touha po zabezpečení. 4. Touha po pohodlí a komfortu. 5. Touha po všeobecně užitečných věcech. Když obchodník projde všechna tato přání a důvody, jež mohou přiměti zákazníka ke koupi jeho zboží, pak si jistě uvědomí, jak důležitá je vynalézavost v jeho nabídce zákazníkům, kteří třeba nemají přímý zájem na jeho zboží a u nichž tento zájem může býti teprve probuzen, poněvadž vyvěrá z některé jejich touhy. A podle toho může obchodník vynalézat příležitosti, které by mohl použít k probuzení tohoto zájmu zákazníka a vyzkoušet, které metody jsou při tom nejpůsobivější. Vynalézavost ve službě zákazníkům jest první podmínkou pro dobrý odbyt zboží nejen při každé propagační akci, nýbrž i pro výstavbu celého závodu.

Podle časopisu

Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče