Buďte vynalézaví v prodejní službě!

22. března 2004, 00:00 - admin
22. března 2004, 00:00

Američané byli prvními, kteří přinesli do obchodní psychologie také prvek nabídky. Byli také první, kteří nám vlastně poskytli první sestavení prodejních motivů z praxe. Řada těchto motivů je příliš dlouhá a z části pro naše poměry těžko použitelná.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Některé z nich se však dobře hodí i na naše poměry. Uvádíme nejdůležitější z nich: 1. Touha po výdělku, zisku a úsporách. 2. Touha po majetku. 3. Touha po zabezpečení. 4. Touha po pohodlí a komfortu. 5. Touha po všeobecně užitečných věcech. Když obchodník projde všechna tato přání a důvody, jež mohou přiměti zákazníka ke koupi jeho zboží, pak si jistě uvědomí, jak důležitá je vynalézavost v jeho nabídce zákazníkům, kteří třeba nemají přímý zájem na jeho zboží a u nichž tento zájem může býti teprve probuzen, poněvadž vyvěrá z některé jejich touhy. A podle toho může obchodník vynalézat příležitosti, které by mohl použít k probuzení tohoto zájmu zákazníka a vyzkoušet, které metody jsou při tom nejpůsobivější. Vynalézavost ve službě zákazníkům jest první podmínkou pro dobrý odbyt zboží nejen při každé propagační akci, nýbrž i pro výstavbu celého závodu.

Podle časopisu

Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče