Budiž čtyřdveřový

27. března 2009, 12:54 - Karel Zaoral
27. března 2009, 12:54

Značka Lagonda rozšíří portfolio automobilky

Britský Aston Martin se rozhodl pro svůj koncept čtyřdveřového vozu oživit jednu z nejstarších značek sportovně-luxusních automobilů, jejíž historie sahá až do roku 1906. Značku Lagonda. Cesty firem se spojily už po druhé světové válce, kdy byly obě začleněny do koncernu David Brown Group. Automobily se značkou Lagonda vznikaly do roku 1964, ale ani poté jméno firmy zcela nezmizelo. Oficiální název britského výrobce sportovních vozů totiž zní Aston Martin Lagonda Limited. Znovuzrození Lagondy má na svědomí záměr Aston Martinu podchytit nové zákazníky rozšířením nabídky. Zatímco logo Aston Martin ponesou i nadále dvoudveřové supersportovní vozy, Lagondy budou čtyřdveřové.
Výrobce zatím poskytl jen málo informací o modelu představeném na letošní show v Ženevě. Studie má pod kapotou vidlicový dvanáctiválec, jezdí na dvaadvacetipalcových kolech a je vybavena pohonem obou náprav.
Pro české fanoušky by měl být zajímavou novinkou fakt, že již brzy se v Praze budou moci pokochat pohledem na anglickou klasiku na vlastní oči. Oficiální otevření showroomu importéra značky Aston Martin se již blíží…

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít