Brusel kontroluje Českou poštu

02. května 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
02. května 2006, 00:00

Evropská komise zahájila kontrolu v České poště, která má zjistit, zda firma nezneužívá dominantní postavení na trhu. Kontrola se týká takzvaného direct mailu, tedy doručování adresných reklamních zásilek, včetně doručování předplacených časopisů. Právě doručování direct mailu je považováno za velmi lukrativní oblast reklamního trhu.

Česká pošta dosahuje na reklamních zásilkách obratu zhruba 800 milionů korun ročně. Na trhu jí konkuruje například společnost Mediaservis, která se v minulosti s poštou o možnost nabízet služby přela.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče