Brusel kontroluje Českou poštu

02. května 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
02. května 2006, 00:00

Evropská komise zahájila kontrolu v České poště, která má zjistit, zda firma nezneužívá dominantní postavení na trhu. Kontrola se týká takzvaného direct mailu, tedy doručování adresných reklamních zásilek, včetně doručování předplacených časopisů. Právě doručování direct mailu je považováno za velmi lukrativní oblast reklamního trhu.

Česká pošta dosahuje na reklamních zásilkách obratu zhruba 800 milionů korun ročně. Na trhu jí konkuruje například společnost Mediaservis, která se v minulosti s poštou o možnost nabízet služby přela.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít