Brněnský hotel Voroněž letos vyhledává více turistů

27. září 2004, 00:00 - čtk
27. září 2004, 00:00

Příznivější klima pro cestování ivlastní propagace zvedla letos výrazně počet turistických skupinv brněnském hotelu Voroněž. Generální ředitel společnostiInterhotel Voroněž Josef Neufus ČTK řekl, že 507 ubytovanýchskupin znamenalo meziroční nárůst zhruba o 400 procent. Službyvyužívají především zahraniční turisté a nejvíce skupin bylo zJižní Koreje a Francie, uvedl.

Přes nárůst počtu turistů tvoří klientelu hotelu předevšímobchodníci. Těch je zhruba 80 procent a často podle Neufusevyužívají služeb kongresového centra, jehož rekonstrukci lonihotel dokončil. Nejvíce zákazníků má Voroněž z ČR, Slovenska,Německa, Rakouska a Francie, uvedl Neufus.

Brněnské hotely nemají tradiční turistickou sezonu, nejvyššínávštěvnost zaznamenávají v období větších veletrhů na brněnskémvýstavišti. Letos byl zatím pro Voroněž nejúspěšnějším měsícemčerven, kdy se v Brně pořádala řada větších akcí, poznamenalNeufus. Uvedl, že průměrná doba pobytu v hotelu je v posledníchletech asi 1,7 dne.

Společnost Interhotel Voroněž provozuje v Brně tři hotely, vnichž nabízí téměř 600 pokojů, a společenské středisko Moravskáchalupa. Za 25 let existence obsloužila přes 1,34 milionu hostů.Firma je součástí hotelového řetězce OREA Hotels a loni utržila215,3 milionu korun proti 211,9 milionu v předcházejícím roce.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít