Brněnské veletrhy se rozšíří o čtyři akce

03. července 2006, 00:00 - RUBRIKU PŘIPRAVIL Petr Kučera<br />
03. července 2006, 00:00

Brněnské výstaviště nabídne příští rok vystavovatelům a návštěvníkům nejméně čtyři novinky. „Další dvě akce jsou v jednání, zatím je o nich předčasné hovořit,“ řekl ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Škrla. V příští sezoně chce dát společnost důraz i na akce pro laickou veřejnost.

Brněnské výstaviště nabídne příští rok vystavovatelům a návštěvníkům nejméně čtyři novinky. „Další dvě akce jsou v jednání, zatím je o nich předčasné hovořit,“ řekl ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Škrla.

V příští sezoně chce dát společnost důraz i na akce pro laickou veřejnost. Důkazem je například projekt Golf. „Chceme tak podpořit prezentaci Česka jako důležité golfové destinace a zároveň přispět k masivní prezentaci golfu na veřejnosti,“ přiblížil Škrla. Proto bude Golf součástí veletrhů turistiky Go&Regiontour i veletrhu Sportlife. Dvakrát do roka plánují Veletrhy i rozšíření módních veletrhů Styl/Kabo: Novinka Cosmetics se zaměří na kadeřnictví a kosmetiku, Clutex má prezentovat obor technických textilií a bytového textilu.

Poslední z novinek souvisí s jednou z vlajkových lodí brněnského výstaviště, veletrhem Invex-Digitex, a nese název Media hall. „Stávající rozvoj veletrhu směrem k digitálním a multimediálním technologiím tvoří východisko pro profilaci brněnského výstaviště jako multimediálního centra,“ doplnil ředitel.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče