Britští zákazníci mohou dostat červenou kartu

17. července 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička<br />
17. července 2006, 00:00

V Británii čelí každý den půl milionu prodavačů nadávkám a dalším slovním útokům zákazníků. Uvedl to jejich odborový svaz. Ten připravuje koordinovanou celonárodní akci, která má dalšímu zesilování verbálních útoků zamezit. Prodavači dostanou 30 tisíc červených karet, které budou moci klientům ukázat.

Odbory doufají, že červená karta v obchodě bude mít stejný dopad jako na fotbalovém hřišti.

Podle svazu se počet verbálních útoků zvýšil o rekordních 35 procent ve srovnání s minulým rokem. Zákazníci prý nad sebou ztrácejí kontrolu stále častěji.

Podle odborů způsobuje toto zacházení některým zaměstnancům deprese. Jiní se raději své práce vzdali. Sílí mezi nimi přesvědčení, že rčení „Zákazník má vždycky pravdu“ nejen neodpovídá realitě, ale navíc i některé zákazníky k útokům ponouká.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít