Britští zákazníci mohou dostat červenou kartu

17. července 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička<br />
17. července 2006, 00:00

V Británii čelí každý den půl milionu prodavačů nadávkám a dalším slovním útokům zákazníků. Uvedl to jejich odborový svaz. Ten připravuje koordinovanou celonárodní akci, která má dalšímu zesilování verbálních útoků zamezit. Prodavači dostanou 30 tisíc červených karet, které budou moci klientům ukázat.

Odbory doufají, že červená karta v obchodě bude mít stejný dopad jako na fotbalovém hřišti.

Podle svazu se počet verbálních útoků zvýšil o rekordních 35 procent ve srovnání s minulým rokem. Zákazníci prý nad sebou ztrácejí kontrolu stále častěji.

Podle odborů způsobuje toto zacházení některým zaměstnancům deprese. Jiní se raději své práce vzdali. Sílí mezi nimi přesvědčení, že rčení „Zákazník má vždycky pravdu“ nejen neodpovídá realitě, ale navíc i některé zákazníky k útokům ponouká.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče