Britští zákazníci mohou dostat červenou kartu

17. července 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička<br />
17. července 2006, 00:00

V Británii čelí každý den půl milionu prodavačů nadávkám a dalším slovním útokům zákazníků. Uvedl to jejich odborový svaz. Ten připravuje koordinovanou celonárodní akci, která má dalšímu zesilování verbálních útoků zamezit. Prodavači dostanou 30 tisíc červených karet, které budou moci klientům ukázat.

Odbory doufají, že červená karta v obchodě bude mít stejný dopad jako na fotbalovém hřišti.

Podle svazu se počet verbálních útoků zvýšil o rekordních 35 procent ve srovnání s minulým rokem. Zákazníci prý nad sebou ztrácejí kontrolu stále častěji.

Podle odborů způsobuje toto zacházení některým zaměstnancům deprese. Jiní se raději své práce vzdali. Sílí mezi nimi přesvědčení, že rčení „Zákazník má vždycky pravdu“ nejen neodpovídá realitě, ale navíc i některé zákazníky k útokům ponouká.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče