BP hasil problémy reklamou za 93 milionů dolarů

07. září 2010, 16:07 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
07. září 2010, 16:07

Jeden z hlavních pilířů krizové komunikace společnosti BP, která se potýkala s problémy svého vrtu Deepwater Horizon a postarala se o nejhorší civilní ropnou katastrofu, jakou svět pamatuje? Reklama.

Autor: bp.com

Podle informací listu Wall Street Journal byly reklamní aktivity po čas trvání krize vybuzeny více než kdy jindy. Alespoň čísla hovoří jasně.

Zatímco ve stejném období v předchozím roce utratila společnost British Petroleum za reklamu částku lehce přesahující 30 milionů dolarů (asi 581 milionů korun), v době, kdy se potýkala s ropnou krizí to bylo již neuvěřitelných 93 milionů dolarů (téměř dvě miliardy korun). Investice do reklamy BP okamžitě katapultovaly mezi reklamní elitu. Změnila se také strategie společnosti. Nově zaměřila svoje reklamní působení ve státech, které předtím nepovažovala za důležité. Kampaně tak probíhaly v regionálních listech na Floridě, Luisianě, Alabamě a Mississippi - tedy místech, které byly šířící se ropnou skvrnou nejvíce ohroženy.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče