Boj o zrno

10. listopadu 2003, 00:00 - admin
10. listopadu 2003, 00:00

Dodávky pro velké obchodní řetězce jsou tvrdý byznys. Většinou jsou to hypermarkety, které tlačí výrobce s cenami na samé dno. Tentokrát si zjevně prosadili svou pekaři. Na práci pro antimonopolní úřad to nevypadá, konkurenční prostředí jak na straně dodavatelů, tak obchodníků je ostré jako břitva a dovolí každému jen zisk přiměřený nákladům.

JAK TO VIDÍ PROFIT

Ostatně i po zdražení zůstanou rohlíky v poměru k platům levnější než za komunizmu, a to byly tenkrát silně dotované. Takže podle nás: zbytečný humbuk, cena pečiva je férová.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče