Boj o zrno

10. listopadu 2003, 00:00 - admin
10. listopadu 2003, 00:00

Dodávky pro velké obchodní řetězce jsou tvrdý byznys. Většinou jsou to hypermarkety, které tlačí výrobce s cenami na samé dno. Tentokrát si zjevně prosadili svou pekaři. Na práci pro antimonopolní úřad to nevypadá, konkurenční prostředí jak na straně dodavatelů, tak obchodníků je ostré jako břitva a dovolí každému jen zisk přiměřený nákladům.

JAK TO VIDÍ PROFIT

Ostatně i po zdražení zůstanou rohlíky v poměru k platům levnější než za komunizmu, a to byly tenkrát silně dotované. Takže podle nás: zbytečný humbuk, cena pečiva je férová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít