Blyštivější brand

10. ledna 2008, 16:59 - Karel Zaoral
10. ledna 2008, 16:59

AAA Auto

AAA Auto, největší tuzemský prodejce ojetin, zavede v létě novou značku pro prodej dražších a technicky „vyspělejších“ aut. Její název však zatím firma neoznámila. Společnost rovněž plánuje vstup na ruský trh. Pod novým brandem by měla firma prodávat zánovní vozy (se stářím do dvou let): v první fázi v Česku, výhledově zřejmě i na Slovensku či v Maďarsku. Firma zároveň analyzuje další obchodní příležitosti ve východní Evropě a na Balkáně. Na trzích, kde již „áčka“ působí, hodlá společnost v městech do 100 tisíce obyvatel otevírat menší pobočky: takzvané baby bazary. Podnik, jenž zaměstnává 3750 lidí, má přes čtyřicet poboček v pěti státech. Společnost loni zvýšila prodej o třicet procent na více než 80 tisíc aut a letošní plány hovoří o 100 tisících kusech.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče