Blyštivější brand

10. ledna 2008, 16:59 - Karel Zaoral
10. ledna 2008, 16:59

AAA Auto

AAA Auto, největší tuzemský prodejce ojetin, zavede v létě novou značku pro prodej dražších a technicky „vyspělejších“ aut. Její název však zatím firma neoznámila. Společnost rovněž plánuje vstup na ruský trh. Pod novým brandem by měla firma prodávat zánovní vozy (se stářím do dvou let): v první fázi v Česku, výhledově zřejmě i na Slovensku či v Maďarsku. Firma zároveň analyzuje další obchodní příležitosti ve východní Evropě a na Balkáně. Na trzích, kde již „áčka“ působí, hodlá společnost v městech do 100 tisíce obyvatel otevírat menší pobočky: takzvané baby bazary. Podnik, jenž zaměstnává 3750 lidí, má přes čtyřicet poboček v pěti státech. Společnost loni zvýšila prodej o třicet procent na více než 80 tisíc aut a letošní plány hovoří o 100 tisících kusech.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče