Blyštivější brand

10. ledna 2008, 16:59 - Karel Zaoral
10. ledna 2008, 16:59

AAA Auto

AAA Auto, největší tuzemský prodejce ojetin, zavede v létě novou značku pro prodej dražších a technicky „vyspělejších“ aut. Její název však zatím firma neoznámila. Společnost rovněž plánuje vstup na ruský trh. Pod novým brandem by měla firma prodávat zánovní vozy (se stářím do dvou let): v první fázi v Česku, výhledově zřejmě i na Slovensku či v Maďarsku. Firma zároveň analyzuje další obchodní příležitosti ve východní Evropě a na Balkáně. Na trzích, kde již „áčka“ působí, hodlá společnost v městech do 100 tisíce obyvatel otevírat menší pobočky: takzvané baby bazary. Podnik, jenž zaměstnává 3750 lidí, má přes čtyřicet poboček v pěti státech. Společnost loni zvýšila prodej o třicet procent na více než 80 tisíc aut a letošní plány hovoří o 100 tisících kusech.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít