Bláznivé nápady švédského odborníka

02. července 2007, 00:00 - (jas)
02. července 2007, 00:00

GLOSY Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále.

GLOSY

Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále. Netradiční byl ale zejména jeho pohled na svět obchodu a marketingu. „Microsoft ani McDonald’s nepřežijí, pokud rychle nezmění svůj přístup k zákazníkovi,“ zněl například jeden z jeho výroků.

Podobných razantních prohlášení se obecenstvu dostala celá řádka. Jeho vystoupení bylo jistě inspirativní, ale dovedete si představit, že by česká automobilka Škoda na základě jeho rad zaplatila každému svému zákazníkovi výlet do Česka s prohlídkou továrny a s možností poznat českou kulturu?

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče