Bláznivé nápady švédského odborníka

02. července 2007, 00:00 - (jas)
02. července 2007, 00:00

GLOSY Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále.

GLOSY

Když se na přednáškovém pódiu červnové konference Marketing Management v Praze objevil švédský marketingový odborník Stefan Engeseth, v tu chvíli již notně znuděné publikum značně pookřálo. Pravděpodobně nikdo nečekal, že namísto typického seveřana s blonďatými vlasy přijde podsaditý černoch, který bude navíc energicky pobíhat po sále. Netradiční byl ale zejména jeho pohled na svět obchodu a marketingu. „Microsoft ani McDonald’s nepřežijí, pokud rychle nezmění svůj přístup k zákazníkovi,“ zněl například jeden z jeho výroků.

Podobných razantních prohlášení se obecenstvu dostala celá řádka. Jeho vystoupení bylo jistě inspirativní, ale dovedete si představit, že by česká automobilka Škoda na základě jeho rad zaplatila každému svému zákazníkovi výlet do Česka s prohlídkou továrny a s možností poznat českou kulturu?

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít