Bing kupuje fanoušky na Facebooku

05. března 2010, 02:21 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
05. března 2010, 02:21

Microsoft, jak se zdá, našel způsob, jak konečně nalákat na svou ne příliš oblíbenou Facebookovou stránku fanoušky.

Autor: Flickr.com

A to skrze nejexponovanější místo na Facebooku - přes FarmVille. Rozhodl se totiž virtuálním farmářům nabízet odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky. A začaly se dít věci - stránky Microsoftu během jediného dne nabraly 425 000 fanoušků a několikanásobně tak překročily původní hodnotu (ta činila „pouhých“ 117 000).

Program, za kterým stojí digitální agentura Deep Focus opět poukazuje na potenciál světa social gamingu a jeho virtuálních měn.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče