Bing kupuje fanoušky na Facebooku

05. března 2010, 02:21 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
05. března 2010, 02:21

Microsoft, jak se zdá, našel způsob, jak konečně nalákat na svou ne příliš oblíbenou Facebookovou stránku fanoušky.

Autor: Flickr.com

A to skrze nejexponovanější místo na Facebooku - přes FarmVille. Rozhodl se totiž virtuálním farmářům nabízet odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky. A začaly se dít věci - stránky Microsoftu během jediného dne nabraly 425 000 fanoušků a několikanásobně tak překročily původní hodnotu (ta činila „pouhých“ 117 000).

Program, za kterým stojí digitální agentura Deep Focus opět poukazuje na potenciál světa social gamingu a jeho virtuálních měn.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít