BGS Levi zvyšuje prodeje

30. ledna 2006, 00:00 - KAREL JANKŮ
30. ledna 2006, 00:00

Holding BGS Levi Group chce do roku 2007 výrazně zvýšit prodej počítačů. Loni jeho společnosti na českém a slovenském trhu prodaly přes 41,7 tisíce kusů a letos počítají s navýšením dodávek až na 70 tisíc počítačů. Téměř dvě třetiny loňského obchodu tvořila značka Lynx, jejíž prodej se meziročně zvýšil o 39 procent, a stala se tak jedním z hlavních hráčů na tuzemském trhu.

V posledním čtvrtletí 2005 získala skupina značku Brave, která byla podle odborných statistik z roku 2004 nejsilnější značkou na trhu. Jen loni se jí v Česku prodalo 34 tisíc kusů a holding ihned po koupi zahájil její dodávky do obchodních řetězců a letos také do dealerské sítě.

„Značky Brave a Lynx si však nebudou konkurovat, naopak chceme, aby si každý zákazník našel v naší nabídce ideální počítač,“ upozornil Leoš Kalandra ze společnosti Levi International. Třetí prodávanou značkou počítačů ve skupině byla DigiPro, které se loni v Česku a na Slovensku prodalo přes 11,5 tisíce kusů.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče