Bez vztahu k vodě to nejde

28. srpna 2006, 00:00 - (tj)
28. srpna 2006, 00:00

glosy Profese převozníka může být možná pro řadu lidí poměrně atraktivní, když navíc převozní loď pohání motor a na první pohled se zdá, že to není příliš velká dřina. V případě letního počasí a odpolední idylky možná ne. Horší je to za podzimních plískanic či zimních třeskutých mrazů.

glosy

Profese převozníka může být možná pro řadu lidí poměrně atraktivní, když navíc převozní loď pohání motor a na první pohled se zdá, že to není příliš velká dřina. V případě letního počasí a odpolední idylky možná ne. Horší je to za podzimních plískanic či zimních třeskutých mrazů. V takovém počasí to chce hodně vůle, aby převozník pendloval přes řeku.

Jedno je jisté - pustit se do podnikání na vodě by se měl pouze ten, kdo má k vodě více než kladný vztah. Bez něj nemá šanci „přežít“, natož si něco vydělat. I když právě s tím vyděláváním to zase až tak horké není. Většinu přívozů drží nad vodou zejména vodácké srdce jejich provozovatelů. Pokud by tomu tak nebylo, asi by přívozy brzy skončily v propadlišti dějin. To by ale byla docela škoda, protože v některých lokalitách si lidé bez svého přívozu ani neumějí život představit.

(více na straně 24)

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče